Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ja raha/lahjat

Vierailija
10.02.2015 |

Miten suhtautua: Meillä on tosi vähän läheisyyttä ja seksiä. Kun valitan aiheesta, mies käskee rauhoittua ja ANTAA RAHAA ja/tai ostaa lapsilleni tavaroita mihin minulla ei olisi varaa esim uudet kännykät, tietokoneen laturin, taskurahaa yms. Miksi mies toimii näin?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sille on tullut ongelmia iän myötä saada vehje toimimaan. Ei kehtaa sanoa ja pelkää, että läheisyyskin johtaa aina seksiin tai, että lähentelet, koska haluat seksiä.

Vierailija
2/2 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 14:34"]Jos sille on tullut ongelmia iän myötä saada vehje toimimaan. Ei kehtaa sanoa ja pelkää, että läheisyyskin johtaa aina seksiin tai, että lähentelet, koska haluat seksiä.
[/quote] tykkään halata ja pussata mutta valitettavasti se saa myös ne himot heräämään :( meillä oli ennen paljon seksiä nyt ei yhtään vauvan jälkeen. Olen ehdottanut eroakin, mutta lopulta mies aina peruu sen. Onhan lahjat ja raha kivaa ja varsinkin lahjoista lapsille olen tosi onnellinen, mutta minä olen väsynyt ja onneton, kaipaan hellyyttä ja läheisyyttä niitä ei raha korvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän