Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä siitä, että joku kutsuu juhliin tms. parin päivän varoitusajalla?

Vierailija
20.11.2021 |

Minusta outoa, että joku järjestää juhlat niin pienellä varoitusajalla. Tulee mieleen, että eikö hän ole aikonut kutsua minua ollenkaan, kun kutsuu viime hetkellä. Tulee myös mieleen, onko kutsujalla elämänhallinnan ongelmia.

Mitä mieltä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö ole törmänneet tällaiseen?

Vierailija
2/13 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen että oikeat vieraat ei päässyt paikalle, ja kutsuja nyt paniikissa paikkaa vieraslistaa B-listan ystävillään. Näin siis jos kutsuja on vähän etäisempi. En menisi paikalle lahja-automaatiksi. Nämä kutsut on tyyliit "Hei Minnan kastejuhla on huomenna, pääsetkö paikalle"

Läheisiltä ystäviltä sietäisin tuollaista. Muutenkin järkätään usein viime hetken juhlia ja pippaloita. Nämä kutsut on tyyliin "peli-ilta/pizza/leffa huomenna?" Noihin tietysti menisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta voi pahoittaa mielensä

Vierailija
4/13 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan olit varalistalla. Ihan itse silti päätät mennäkö vai eikö mennä.

Vierailija
5/13 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama, en lähde analysoimaan, jos jossain on bileet niin menen!

Vierailija
6/13 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en miettisi, miksi olen kutsuttu vasta nyt. Mutta en menisi mihinkään juhliin noin lyhyellä varoitusajalla.

Vierailija
7/13 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se on tosi piristävää! Jos on vapaata kyseisenä aikana niin menen tietysti! Enemmän mua ahdistaa sellaiset "tervetuloa meille illanviettoon kolmen kuukauden päästä lauantaina klo 16.30"

Vierailija
8/13 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu, millaiset juhlat. Jos on sellaiset viime hetken pikkujoulut, että mennään porukalla, syömään, niin ok. Jos on vaikka kastejuhlat/nimiäiset, tai rippijuhlat ym. isommat jo reippaasti etukäteen tiedossa olleet juhlat, niin sitten tulee sellainen fiilis, että on viime tingassa kutsuttu jotain paikkaamaan.

Vierailija
9/13 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika pitkä varoitusaika. haluaisin, että joku kutsuisi minut juhliin tänään.

Vierailija
10/13 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan kaikki kutsut ilolla vastaan, varsinkin kutsut rentoihin ja spontaaneihin pippaloihin.

Vierailija
11/13 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskun voi vahinhossa unohtaa kutsua jonkun ja sitten viime tingassa muistaa. Ei ole loukkaantunut moisesta

Vierailija
12/13 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on teinien harrastusten vuoksi elämä aika aikataulutettua eikä useinkaan tule järkättyä juhlia. Mä saattaisin keksiä hyvin pyytää vaikka lauantai-aamupäivällä ihmisiä meillä istumaan illalla. Ne tulee ketkä pääsee.

Vierailija
13/13 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

aika pitkä varoitusaika. haluaisin, että joku kutsuisi minut juhliin tänään.

ja juhlilla tarkoitin ajanviettoa ihmisten kesken, en sellaista tapahtumaa, johon kutsutaan vain lahjan vuoksi