naiset, suun kooon testaus.
Eli seuraavanlainen koe, kokeilkaa aukeneeko teidän suunne tarpeeksi, että normi (1/3l) limu- tai oluttölkin ohuin kohta hampaidenne väliin. Eli kyse on siis korkin puolen "kauluksesta".
olen vajaa satakiloinen 192 senttinen mies enkä saa suutani tarpeeksi auki etta ko. kohta mahtuisi suuhuni. Ehkä suuni ei aukea normaalisti vaikka hammaslääkärissä ei ongelmia olekaan.
ko. kohdan halkaisija on vajaa 5,5cm.
Eli olisi oikeasti hienoa saada eri ihmisten kommentteja kuinka mahtuu.
Ja kaikki varmaan jo arvasivat mitä ajan takaa. En ole se, joka aina kirjoittaa, että tämän foorumin perumuna on pint-tölkin kokoinen. Silti koen hassuksi että täällä jatkuvasti naiset kertovat kumppaneillaan olevan 6cm halkaisijan penis. Minua ei pippelin imeminen kiinosta, mutta vaikka kiinnostaisi jäisi väliin ihan siksi että ei mahdu alkuunkaan suuhun...
Onkohan ne mitta-arviot hiukan hukassa...
Kommentit (16)
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 12:15"]
Eli seuraavanlainen koe, kokeilkaa aukeneeko teidän suunne tarpeeksi, että normi (1/3l) limu- tai oluttölkin ohuin kohta hampaidenne väliin. Eli kyse on siis korkin puolen "kauluksesta".
olen vajaa satakiloinen 192 senttinen mies enkä saa suutani tarpeeksi auki etta ko. kohta mahtuisi suuhuni. Ehkä suuni ei aukea normaalisti vaikka hammaslääkärissä ei ongelmia olekaan.
ko. kohdan halkaisija on vajaa 5,5cm.
Eli olisi oikeasti hienoa saada eri ihmisten kommentteja kuinka mahtuu.
Ja kaikki varmaan jo arvasivat mitä ajan takaa. En ole se, joka aina kirjoittaa, että tämän foorumin perumuna on pint-tölkin kokoinen. Silti koen hassuksi että täällä jatkuvasti naiset kertovat kumppaneillaan olevan 6cm halkaisijan penis. Minua ei pippelin imeminen kiinosta, mutta vaikka kiinnostaisi jäisi väliin ihan siksi että ei mahdu alkuunkaan suuhun...
Onkohan ne mitta-arviot hiukan hukassa...
[/quote]
JOHTUU SIITÄ ETTÄ NYKYNUORET SEKOITTAA HALKAISIJAN JA YMPÄRYSMITAN
N40+
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 15:28"]
haha tuskin sentään... vajaa 2cm tuskin olisi mainostettava mitta.
[/quote]
Juttujen tasosta päätellen kyse on oikeinkin lapsekkaista tyypeistä... Juuri niitä kakssenttisiä
noh naiset tällä foorumilla ovat täysillä mukana tässä mittailufetississä (mittojenarvailufetissi?), että en usko että menee sun vinoilu ihan maaliin.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 17:50"]
noh naiset tällä foorumilla ovat täysillä mukana tässä mittailufetississä (mittojenarvailufetissi?), että en usko että menee sun vinoilu ihan maaliin.
[/quote]
Naiset vai "Naiset". Kumpia tarkoittanet
Mahtuu! (mutta tiukkaa tekee, eipä sitä sitten muuta voisikaan tehdä kuin pitää suussa)
N31
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 17:53"]
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 17:50"]
[/quote]
Naiset vai "Naiset". Kumpia tarkoittanet
[/quote]
No sepä se. Mutta on se meille miehille ihan hyvä huomata, että totuus ei ehkä olekaan se mitä viittaamasi "Naiset" kirjoittelevat. Ja itse asiassa olisi ihan hyvä muillekin naisille tajuta että se miehen normimuna ei olekaan joku kurja asia, johon on jouduttu tyytymään.
Ööh, no mä oon kyllä 15 v tyttö ja mulla mahtuu koko nyrkki suuhun ja mun käsi on kuulemma aika iso kokooni verrattuna (pituus n.170 ja normipainonen oon) et joko mulla on tosi iso suu tai sit teillä pienet :D
Ps. Älkää kysykö miten päädyin tälle sivulle...
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 17:54"]
Mahtuu! (mutta tiukkaa tekee, eipä sitä sitten muuta voisikaan tehdä kuin pitää suussa) N31
[/quote]Olet kyllä oikeassa. Onhan noita jöötejä nähty vaikka en miehenä niitä tuijotakkaan. Ja kyllähän pilluun kun pilluun pitäisi isokin mahtua vaikka tiukempi olisikin. Kun on esivalmistelut tehty ja sivelee liukkaria pilluun ja kulliin. Olen kuullut muutamalta naiselta että tunne olisi tämä, tuntuu että pillu repää mutta sitten tekeekin tosi hyvää eikä haluaisi antaa vetää kullia pillusta pois. Minä olen kiertänyt muutakin kun tahkoa jos ymmärrätte.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 15:28"]
haha tuskin sentään... vajaa 2cm tuskin olisi mainostettava mitta.
[/quote]
2.5cm halkaisija on suurimmalla osalla miehillä. kurkku on halkaisijaltaan suunnilleen 3cm. mitä ihmeen halkoa naiset haluaa?
no toi on ihan paskapuhetta 15.
2.5cm ei todellakaan ole "suurimmalla osalla miehiä" erektiohalkaisija. Käypä uimahallissa.
Ja ota mauseri mukaan kauppaan. ei meinaan löydy yhtään 3cm halkaisijan kurkkua.
Mittojen arviointikyky siis heittää molempiin suuntiin.
AP
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 09:33"]
no toi on ihan paskapuhetta 15.
2.5cm ei todellakaan ole "suurimmalla osalla miehiä" erektiohalkaisija. Käypä uimahallissa.
Ja ota mauseri mukaan kauppaan. ei meinaan löydy yhtään 3cm halkaisijan kurkkua.
Mittojen arviointikyky siis heittää molempiin suuntiin.
AP
[/quote]
Vittu sä oot tyhmä.
ei mahtunut täälläkään.
nainen 27 v