Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lievä uniapnea ja CPAP hoito

Vierailija
19.11.2021 |

Onko teillä kokemusta CPAP hoidon tehosta lievään uniapneaan? Tulossa laitteen kokeilu uupumusoireiden vuoksi, diagnositu lievä uniapnea. Uupumus ja keskittymisvaikeudet kun voivat johtua ihan jostain muustakin…

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä saadaan yleensä hyviä tuloksia aikaan. Ota ehdottomasti kokeiluun.

Vierailija
2/6 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, otan ehdottomasti kokeiluun. Kyselen vielä uudelleen tässä, löytyykö kokemusta siitä, että laite olisi auttanut myös lievään uniapneaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, otan ehdottomasti kokeiluun. Kyselen vielä uudelleen tässä, löytyykö kokemusta siitä, että laite olisi auttanut myös lievään uniapneaan?

Kuule, sen näet itse kun käytät sitä laitetta muutaman viikon. Päästäsi häviää usvainen sumu, järkesi terävöityy ja pääset aamuisin pirteänä sängystä ylös.

Vierailija
4/6 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laite avustaa hengitystä.

Mitä lievempi uniapnea, sitä vähemmän laitteen tarvitsee tehdä työtä.

Eli jos jotain, lievään uniapneaan laite on kaikista tehokkaimmillaan.

Vierailija
5/6 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voikohan lievä uniapnea jo aiheuttaa näitä mun oireita, tarkkaavuuden, keskittymisen ja muistin, saamattomuuden oireita?

Vierailija
6/6 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vielä vastaajille ja olis ihana jos vielä tulis lisää ajatuksianne. Kyselen siksi, että malttamattomana odotan kokeilua ja voisinko saada parempaa vointia laitteen avulla. Happisaturaatio ei laske alle 90%. Toki mulle tehty unipolygrafia on jo pari vuotta vanha. Ajattelin, että sinnittelen, kun vain lievä diagnoosi. Nyt kuitenkin pätkii sen verran, että käynnistin asian uudelleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi