Jumala voi siunata sinua monella tavalla
joku voi rukoilla tälläkin hetkellä puolestasi. Itse rukoilen usein asiakkaiden puolesta. Toivon heille siunattua elämää. Jeesus auttaa, jos haluaa ottaa avun vastaan.
Kommentit (19)
Rukoilu on tyhjälle puhumista eli hyödytöntä ajanhukkaa.
Mua Jumala on siunannut sen verran hyvällä järjenjuoksulla, etten edes usko mokomiin mielikuvituskavereihin enää.
Mitään jumalia ei ole olemassa joten ihan siitä johtuen annetaan hihhulit olla.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 09:54"]Olen täysin samaa mieltä.
t. monesti apua saanut[/quote]
Sun täytyy siis olla parempi ihminen kuin ne 900 miljoonaa nälkää näkevää ihmistä, joita kaikkivoipa pilvituttusi ei jaksa jeesata vähääkään.
Minäkin olen usein hartaasti toivonut jotain. Auttaa samalla tavalla kuin rukoilu. Ei mitenkään.
Joka siunaa Israelia, sitä Jumala siunaa.
Niin se on, sanotte, mitä sanotte, mutta apu tulee Ylhäältä. Kyllä Jumala kuulee rukouksemme ja vastaa niihin ajallaan ei välttämättä meidän tahtomme mukaan, vaan niin kuin meille on parhaaksi.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 10:40"]
Niin se on, sanotte, mitä sanotte, mutta apu tulee Ylhäältä. Kyllä Jumala kuulee rukouksemme ja vastaa niihin ajallaan ei välttämättä meidän tahtomme mukaan, vaan niin kuin meille on parhaaksi.
[/quote]
Miksi siis edes rukoilla?
Minä pyysin maailmankaikkeudelta apua, ja sitä tuli välittömästi ja aika odottamattomassa muodossa. Itse siis uskon, että maailmankaikkeus ja jumalat ovat ihan sama asia. Kaikki on yhteydessä toisiinsa.
[/quote]
Tämä on taas kuin pelaisi pulun kanssa shakkia: pulu kaataa nappulat, paskoo laudalle ja lentää voittajana pois...
Ei hihhuleille voi puhua järkeä -onneksi ne voi sulkea elämästään pois kuten muunkin uskontopaskan.
Jeesus tulee B======D - - - - - (Y) Aaaaah!
Toivoisin, ettei tällä palstalla tehtäisi käännytystyötä. Sille on ihan muut kanavat.
Ihanaa että joku ajattelee minuakin.
siunattua elämää=ei mitään syntistä. Please, älä rukoile ainakaan minun puolestani. Käyn baareissa ja harrastan esiaviollista s****, jos kohdalle sattuu. Muutenkin elän tässä päivässä enkä taivaspaikkaa odotellessa. Tämä viimeinen on minusta kristinuskon viheliäisin ominaisuus ja estää ihmisiä esim. kehittämästä itseään tai maailmaa, koska vain taivaaseen pääsyllä on jotakin merkitystä ja sinne pääsee noilla säännöillä kun tekee mahdollisimman vähän.
Rukoileminen on paras tapa teeskennellä tekevänsä jotakin hyödyllistä, vaikka oikeasti vain istuu silmät kiinni ja ottaa aivotoiminnastaan lomaa.
Aloittaja, jos oikeasti haluat tehdä jotakin ihmisen tai ihmisten hyväksi, nouse pyllyltäsi ja mene auttamaan. Et sinä toivomalla mitään saa aikaan.
Minä kiroan joka ilta kaiken mahdollisen jotta se kumoaa hihhuleiden rukoilut. Näin maailma pysyy tasapainossa.
[/quote]
Olen pitkään rukoillut vaikeaan elämääni helpotusta ja vastaukseksi olen saanut vain kahta enemmän paskaa elämääni. Ehkä tällä on tarkoitus, mutta jaksamisen rajoilla olen kyllä nykyään.
Olen täysin samaa mieltä.
t. monesti apua saanut