172 cm / 53 kg
.. Onko mahdollista että tuon kokoinen yli 30 v nainen syö normaalisti? Sisätyö, ja liikkuu jonkun verran mutta ei himona.
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 22:24"]
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 22:22"][quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 22:17"] .. Onko mahdollista että tuon kokoinen yli 30 v nainen syö normaalisti? Sisätyö, ja liikkuu jonkun verran mutta ei himona. [/quote] No, mikä sulle on "normaalia" syömistä? Varmaan toi nainen syö vähemmän kuin sinä, mutta se voi olla paljon normaalimpaa silti. Aloituksesi on typerä. [/quote] Normaalia on sellainen ettei lasketa ja kytätä jokaista suupalaa ym.
[/quote]
Niinpä. Miksi sinä siis kyttäät hänen syömisiään?
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 22:33"]AP on kateellinen :)
[/quote] En ole.
Ap
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 22:40"][quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 22:24"]
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 22:22"][quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 22:17"] .. Onko mahdollista että tuon kokoinen yli 30 v nainen syö normaalisti? Sisätyö, ja liikkuu jonkun verran mutta ei himona. [/quote] No, mikä sulle on "normaalia" syömistä? Varmaan toi nainen syö vähemmän kuin sinä, mutta se voi olla paljon normaalimpaa silti. Aloituksesi on typerä. [/quote] Normaalia on sellainen ettei lasketa ja kytätä jokaista suupalaa ym.
[/quote]
Niinpä. Miksi sinä siis kyttäät hänen syömisiään?
[/quote] En kyttää hänen syömisiään. Siksi kysyinkin että voiko tuolla BMI:llä syödä normaalisti. Koska olen utelias.
Ap
Minä olen 174/59 ja ennen raskautta olin 67kg. Nyt imetän ja synnytyksestä on 4kk. Syön samoin kuin ennen, mutta ennen raskautta treenasin ahkerasti salilla joten oli lihasta. Nyt kaikki hävinneet... Nyt suurin osa treenistä on ollut aerobista. Lihas kun painaa enemmän kuin rasva.
Ihmisellä on taipumus hakeutua siihen painoon, joka on juuri hänelle ominaisin. Joillekin laihduttaminen on hankalaa, toisille taas lihottaminen, kun paino tuppaa aina hakeutumaan kohti ominaislukemaa. Itse olen hoikka ja koen syöväni normaalista ja suht terveellisesti. En koko elämässäni ole laskenut mitään kaloreita, mutta aina painoni ja ruokailuni jaksaa liikuttaa muita ihmisiä.
Ihan normaalilta kuulostaa. Itse olen saman pituinen ja olin joskus samoissa mitoissa, kun söin terveellisesti ja järkevästi. Nykyään olen mässyttänyt itseni läskiksi, mutta ennen pysyin noissa mitoissa ilman kaloreiden kyttäämistä, kun en syönyt sitä kaikkea herkkua, mitä nykyään vedän.
Olen 167 cm ja 47 kg ja syön ihan perusterveellisesti. Kunnon ruokaa saa syödä aika paljon.
Toiset on hoikkia