Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

172 cm / 53 kg

Vierailija
09.02.2015 |

.. Onko mahdollista että tuon kokoinen yli 30 v nainen syö normaalisti? Sisätyö, ja liikkuu jonkun verran mutta ei himona.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin melkeinpä luuranko painaessani 55kg ja olen 170cm. :)
Ei enää kiitos mulle :D

Vierailija
2/30 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen 31v., ja 171 ja 52 kg, ja ihan normaalisti syön :) Kotiruokaahan saa syödä tosi paljon, se on ne juomat ja mässyt mitkä ihmistä lihottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheeta, mähän oon pullero tässä seurassa :) 168/53. Mä oon kyllä tosi hoikka, ujostelen vähän ohkaisuuttani enkä esim. kesälläkään pukeudu kovin mielelläni hihattomiin paitoihin. Lihaksia löytyy,  joten ehkä siksi rasvavarannot on hiukan liian vähäiset. Olo on toisaalta loistava, askel ei paina ja paino pysyy näissä lukemissa ilman vahtimista. Syön paljon, silmämääräisesti arvioituna selvästi enemmän kuin pyöreämmät työkaverini.

Vierailija
4/30 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 01:50"]Kauheeta, mähän oon pullero tässä seurassa :) 168/53. Mä oon kyllä tosi hoikka, ujostelen vähän ohkaisuuttani enkä esim. kesälläkään pukeudu kovin mielelläni hihattomiin paitoihin. Lihaksia löytyy,  joten ehkä siksi rasvavarannot on hiukan liian vähäiset. Olo on toisaalta loistava, askel ei paina ja paino pysyy näissä lukemissa ilman vahtimista. Syön paljon, silmämääräisesti arvioituna selvästi enemmän kuin pyöreämmät työkaverini.
[/quote]

Vaimoni on 171 ja 49 kg - ja hän on maailman seksikkäin nainen. Ei todellakaan kannata hävetä sitä että olet upea ja seksikäs

Vierailija
5/30 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 01:50"]Kauheeta, mähän oon pullero tässä seurassa :) 168/53. Mä oon kyllä tosi hoikka, ujostelen vähän ohkaisuuttani enkä esim. kesälläkään pukeudu kovin mielelläni hihattomiin paitoihin. Lihaksia löytyy,  joten ehkä siksi rasvavarannot on hiukan liian vähäiset. Olo on toisaalta loistava, askel ei paina ja paino pysyy näissä lukemissa ilman vahtimista. Syön paljon, silmämääräisesti arvioituna selvästi enemmän kuin pyöreämmät työkaverini.
[/quote]

Ne pyöreämmät työkaverit syö illalla kotona enemmän ;)

Vierailija
6/30 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen myös 172cm ja laihdutan hitaasti ,joten tulokset ovat myös sen mukaiset.
Tällähetkellä olen vähän ylipainoinen, mutta tyytyväinen itseeni.

Vierailija
7/30 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoin joskus 53 kg ja pituus 174 cm, en liikkunut yhtään ja söin aika vähän, vaikka en kuitenkaan huomattavan vähän. Ei ollut usein nälkä, koska ei liikkunut paljon.

Vierailija
8/30 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] no joo, ootpa tosi pullero

Vierailija
9/30 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te hoikat sitten syötte? Esimerkkiruokia?

Vierailija
10/30 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä yritin nuoruuteni aikana monet kerrat lihotuskuuria, söin paljon enemmän kuin nykyisin ja vielä karkkia ja pullaa jatkuvasti. Paino vain itsepintaisesti pysyi siellä 50 kilon hujakoilla (174cm), ja lasten jälkeen oli jonkin aikaa varmaan melkoisesti alle 50.

Jostain syystä tuo ongelma sitten korjaantui nelikymppisenä, enää ei tarvitse syödä mitään, ja paino nousee vain. Paastoan käytännössä paljon ja kitkuttelen yhdellä nuudelipussilla päivässä pitkiä aikoja, karkkia syön aniharvoin enää.

Vierailija
11/30 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen juuri tuon kokoinen nyt lähes 40- vuotiaana ( tai olin, nyt raskaana ja odotan viidettä) ja olen aina syönyt mitä huvittaa. Tosin roskaruokaa en ole koskaan syönyt ja lihaa en ole syönyt sitten teinivuosien eli ruokani on suht terveellistä, kalaa ja kasviksia, mutta en sitä mitenkään erityisesti mieti. Ja liikun aivan tavallisesti, kävely ja juoksu ovat harrastukseni. Tietysti lasten kanssa tulee liikuttua paljon, pieniä kun vielä ovat kaikki.

Ennen lapsia painoni oli tosin 49-50kg joten silloin taisin olla liiankin laiha, vaikka itse olisin tuosta 53 kilostakin valmis pari kiloa pudottamaan....katsotaan nyt kunhan saadaan tämä vauva maailmaan ensin...

Vierailija
12/30 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 17:04"][quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 01:50"]Kauheeta, mähän oon pullero tässä seurassa :) 168/53. Mä oon kyllä tosi hoikka, ujostelen vähän ohkaisuuttani enkä esim. kesälläkään pukeudu kovin mielelläni hihattomiin paitoihin. Lihaksia löytyy,  joten ehkä siksi rasvavarannot on hiukan liian vähäiset. Olo on toisaalta loistava, askel ei paina ja paino pysyy näissä lukemissa ilman vahtimista. Syön paljon, silmämääräisesti arvioituna selvästi enemmän kuin pyöreämmät työkaverini.
[/quote]

Vaimoni on 171 ja 49 kg - ja hän on maailman seksikkäin nainen. Ei todellakaan kannata hävetä sitä että olet upea ja seksikäs
[/quote]Sulla on kyllä helvetin kuiva akka. Hakkaako perseluut reisiisi kun annat laudalle takaapäin kyytiä ?

Vierailija
13/30 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tietenkin. Ihmiset on erilaisia, myös vartalotyypiltään.

Vierailija
14/30 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit voi vaikuttaa hoikkuuteen. Tai esim. Imeytymishäiriö. Syömishäiriöksi en osaa epäillä kun et kerro enempää ja en tunne henkilöä.

Vierailija
15/30 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse 175cm 54kg, syön "normaalisti" mutta en kovin isoja annoksia kerrallaan, herkkujakin vain silloin tällöin. Ts. ei ole mitään syömishäiriötä tai vastaavaa, pieni ruokahalu vaan.

Vierailija
16/30 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 22:17"]

.. Onko mahdollista että tuon kokoinen yli 30 v nainen syö normaalisti? Sisätyö, ja liikkuu jonkun verran mutta ei himona.

[/quote] No, mikä sulle on "normaalia" syömistä? Varmaan toi nainen syö vähemmän kuin sinä, mutta se voi olla paljon normaalimpaa silti. Aloituksesi on typerä.

Vierailija
17/30 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana painoi lähemmäs 60 kg. Söi roskaruokaa tuolloin. Nykyään välttää esim. liharuokia ja juomana on aina vettä tai light-limsaa. Pukeutuu huolitellusti, mutta ei koskaan vartalonmyötäisesti (tai todella harvoin).

Vierailija
18/30 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 22:22"][quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 22:17"]

[/quote] No, mikä sulle on "normaalia" syömistä? Varmaan toi nainen syö vähemmän kuin sinä, mutta se voi olla paljon normaalimpaa silti. Aloituksesi on typerä.
[/quote] Normaalia on sellainen ettei lasketa ja kytätä jokaista suupalaa ym.

Vierailija
19/30 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 173cm ja 57kg. Olen tietysti vähän tuota kuvailemaasi henkilöä painavampi, mutta hoikka silti. Ja syön noin 2000 kaloria päivässä, ja käyn päivittäin lenkillä koiran kanssa. Ihmiset on erilaisia. Jotkut on luonnostaan hoikkia, jotkut ei.

Vierailija
20/30 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se muille kuuluu. Miksi kyttäät toisten painoja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme