Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kariseeko idealismi omien lapsien synnyttyä?

Vierailija
09.02.2015 |

Ja ruvetaankin esim. valkkaamaan lapselle päiväkotia ja koulua ei-niin-monikulttuurisesta ympäristöstä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan karise. Omat lapseni ovat monikulttuurisessa koulussa, mielestäni on tärkeää että lasten kaveripiiri koostuu erilaisista ihmisistä ja lapsista kasvaa suvaitsevaisia. Olen myös feministi ja pyrin kasvattamaan lapseni siten, että vanhanaikaiset sukupuolirooliodotukset eivät heitä rajoita.

Vierailija
2/5 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 21:09"]

No ei todellakaan karise. Omat lapseni ovat monikulttuurisessa koulussa, mielestäni on tärkeää että lasten kaveripiiri koostuu erilaisista ihmisistä ja lapsista kasvaa suvaitsevaisia. Olen myös feministi ja pyrin kasvattamaan lapseni siten, että vanhanaikaiset sukupuolirooliodotukset eivät heitä rajoita.

[/quote]

Miten poikasi on viihtynyt hameessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei karise vaan vahvistuu.

Vierailija
4/5 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 21:10"]

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 21:09"]

[/quote]

Miten poikasi on viihtynyt hameessa?

[/quote]

Poikani ei ole toistaiseksi halunnut pukeutua hameeseen, mutta jos haluaisi, asia olisi täysin ok.

Vierailija
5/5 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 21:07"]

Ja ruvetaankin esim. valkkaamaan lapselle päiväkotia ja koulua ei-niin-monikulttuurisesta ympäristöstä?

[/quote]

RKP:läiset on hauskoja. Olivat hiljattain kovasti "koulushoppailua" vastaan, mutta itse eristävät lapsensa omiin valkoisiin ruotsinkielisiin kouluihinsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän