Mikä mainos on ärsyttänyt viime aikoina?
Mua Siwan mainokset sen räkäisen ja huutavan äänen vuoksi.
Kommentit (40)
Minua ei ole ärsyttänyt oikeastaan mikään mainos.
Saahan sitä mainokset ärsyttää, mutta en sen vuoksi lähtisi kampanjoimaan. Facebookissa on ryhmä "Activia, Actimel, Danone ja Danonino-mainokset vatuttaa". Paitsi, että ryhmän nimi on väärin kirjoitettu (huomaa viivan paikka), niin se kertoo paljon jäsentensä arvomaailmasta. Siis oikeasti kampanjoida mainosten ärsyttävyyden takia?! Eikö olisi fiksumpaa kampanjoida jonkun hyvän asian, kuten lastensuojelun puolesta? No, toiset ovat turhamaisia.
"Tässä mä oon, niin ihana aina"... pakko painaa mute-nappia.
kolgeit maksimum pröteksön karies sugaräsid nyytröläiser.
se vauvapalstalla meitä pelotellut muumiomainos. En tiedä kuultiinko pyyntömme ja poistettiinko mainos sen vuoksi...
Se joku vessanpesuaineen mainos, jossa hottis tulee tarkastamaan palohälytintä ja muija friikkaa, kun mies pyytää päästä vessaan.
Kaikki mainokset, joissa lauletaan tai höpötetään tekopirteällä äänellä eli 90% mainoksista.
Nykyisissä veikkauksen mainoksissa huutavat, kiljuvat tai isoon ääneen kälättävät naiset. Miksi? Sattuu korviin ja päähän, pakko vaihtaa kanavaa. MIKSI TÄYTYY HUUTAA?
Trivago, kun ne hotellissa toisiaan tuijottelee ja muka koko ajan "törmäävät". Ja lisäksi siinä lopussa sanotaan jotain tyhmää, mutten nyt muista mitä.
Radiossa lidlin sportifiil mainokset vittu mitä paskaa, heti pitää vaihtaa kanavaa ja ei todellakaan tee mieli mennä ko.kauppaan.
Se joku Lumo vuokra-asuntomainos, missä aikamiespoika tulee keskeyttämään vanhojen vanhempiensa seksileikit ja mainoksen lopussa vanhukset juoksevat peräkanaa kuksimaan vuokra-asunnossa. Periaatteessa ihan ok, mutta jotenkin mainos vaan tympii.
"Tytär... Vaimo... Kävin kalatiskillä!"
Todellisuudessahan mies ei edes käynyt kalatiskillä vaan pakastealtaalla.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 07:15"]Trivago, kun ne hotellissa toisiaan tuijottelee ja muka koko ajan "törmäävät". Ja lisäksi siinä lopussa sanotaan jotain tyhmää, mutten nyt muista mitä.
[/quote]
Mun mielestä tämä on ihan kiva :D Ainoa siedettävä mainos Trivagolta.
"Ei hätä päivää!!!" Helvetin kimeällä äänellä ja kovaa. Risto Räppääjä tms.
Muakin ärsyttää Siwan mainokset, äijä huutaa ihan hulluna kurkku suorana. V*tuttaa!
Esimerkiksi kaikki uutismuotoon ympätyt Vappupimiä-mainokset.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 21:07"]
Elloksen Pariisi eukko
[/quote]
"you dont have to be the perfect woman, you know"
öööh.
Siwan mainokset yliampuvuuden takia. Kukaan ei juhli tuolla tavoin jossain pikkumyymälässä saadessaan tomaatteja tarjouksesta samaan kilohintaan kuin niitä saa aina jokaisesta isommasta kaupasta...