Mobilatia raskausaikana??
Istuin matkustajana autossa jossa ilmastointi. Veti ilkeästi niskaan ja nyt TOSI jumissa - - särkee koko ajan ja käsikin vetää tunnottomaksi. Onko kellään kokemuksia - saako Mobilatia laittaa?? Sehän on tulehduslääke ja imeytyy verenkiertoon... mutta oisko jollekulle lääkäri oikeen " määränny" niin tietäisin sen olevan turvallista??
RauPotar ja jumittunut niska :(
Kommentit (6)
Mutta itse kyselin raskauden alussa apteekista saanko käyttää Icepoweria missä on se +msm. Ottivat valmistajalta selvää ja sitä saa ainakin huoleti käyttää. Itse käytän, jos kerta kaikkiaan muu ei auta.
netistä tietoa etsiskelin jo aiemmin vastaavassa tilanteessa, selville sain ainakin sen ettei mobilatia eikä voltaren emul geeliä pitäisi käyttää. Sen sijaan kylmägeeleistä en löytänyt mitään tietoa..
Tappert ja Puksu
Mitään kipugeeliä, joka sisältää särkylääkettä, ei saa käyttää. Sen sijaan kylmägeelejä kuten Jomo Ice (tai vastaava), joissa vaikuttavina aineina ovat pelkästään eteeriset öljyt, voi käyttää.
Tämän tiedon sain kahdelta eri farmaseutilta. Lääkäriltä en ole kysynyt.
Minä käytin turvonneeseen jalkaan muutama vuosi sitten koska lääkäri antoi luvan. Niska- ja hartiakipuihin yrittäisin kyllä keksiä toisen hoitomuodon.
mutta omina kokemuksina voin kertoa, että osta kaura pussi... tai on myös helppo tehdä itse..
mikrossa se ihan kuumaksi ja kipeälle alueelle, se auttaa.. ja siitä on apua myös supistusten kanssa... kannattaa hommata itselle! suosittelen..
hartiajumppaa useasti päivässä. Tai hierontaa.