Mitä ajattelet naisesta, joka on 26 -vuotias, eikä ole seurustellut ikinä?
Kommentit (22)
Onko ujous tosiaa este?. Itse olen pirun ujo tapaus, mutta naisia on ollut ihan riittämiin... M33
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 17:28"]
Onko ujous tosiaa este?. Itse olen pirun ujo tapaus, mutta naisia on ollut ihan riittämiin... M33
[/quote]
On se, varsinkin jos ei kauheasti käy missään. Kukapa nyt kadulla tai kaupassa tulee iskemään.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 17:11"]
Ajattelen että on joko
1) Menevää sorttia, eikä halua vakinaista suhdetta
2) Ujo ja sosiaalisesti taitamaton
3) Uraihminen, prioriteetit muualla
4) Ruma ja epävarma
[/quote]
On vielä yksi ryhmä. Pelkkiin pelimiehiin tai juuri eronneisiin törmänneet. Siis niistä jotka kiinnostivat niin paljon, että olisi halunnut vakavammankin suhteen eikä pelkkää vakinaista petiseuraa. Muuten tarjolla ollut sellaisia miehiä, joissa itsessään niin paljon vikaa ettei heitä ole huvittanut ottaa edes huomioon. Pari alkoholistia, muutama vakavista mielenterveysongelmista kärsivää. Ns. kunnollista ja suhteeseen valmista vapaata miestä ei ollut tullut siihen ikään mennessä vastaan. Sellainen löytyi vasta lähellä 40 vuotta.
Hei aloittaja, et ole yksin. Täytän tänä vuonna 27v enkä ole ikinä seurustellut tai edes ketään tapaillut. Ja ihan hoikkakroppainen ja normaalin näköinen nainen olen. Sosiaalinen elämä kieltämättä jäi vähän tauolle kun kaikki ystävät alkoivat perheitä perustaa ja nykyään ei tule juuri uusia ihmisiä tavattua. Mikähän tähän auttaisi. :/
Mutta on meillä molemmilla vielä toivoa, varmasti. :)
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 17:31"]
[/quote]
On se, varsinkin jos ei kauheasti käy missään. Kukapa nyt kadulla tai kaupassa tulee iskemään.
[/quote]
sama se sitte on mitä on jos ei missää käy... Baarii notkumaa vaa...
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 17:31"]
[/quote]
[/quote]
Kyllä, jos on tarpeeksi kaunis/komea. Jopa meitä miehiäkin. t. Pannut yli 100 naista enkä koskaan ole tehnyt aloitetta.
On toivoa. Itsekin aloin seurustella vasta 29-vuotiaana, sillä kukaan ei tullut hakemaan kotoa. :) Tosin kyllähän esim. kirjastossa joku saattoi lähestyä, mutta ei vaan osunut oikeaa henkilöä kohdalle.
Joko et ole itsekään halunnut suhdetta tai sitten sinussa on jotakin vikaa.
Ei miehiä haittaa se että ei ole seurustellut ennen, päinvastoin sehän on iso plussa. Rohkeasti vaan haku päälle! :D
On toivoa. Yksi tietämäni nainen oli lähemmäs 30 kun löysi miehen, ovat edelleen tosi rakastuneita vaikka siitä lienee jo yli 10 vuotta.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 17:05"]
On toivoa. Yksi tietämäni nainen oli lähemmäs 30 kun löysi miehen, ovat edelleen tosi rakastuneita vaikka siitä lienee jo yli 10 vuotta.
[/quote]
Ja tämä ei ollut koskaan seukannut, oli todennäköisesti neitsyt vielä.
Itse olin moinen myös ja oli toivoa :) aina vaan ei löydä sitä oikeaa heti vaan joutuu etsimään. 26v ei ole edes vanha vielä
Ajattelen, että on varmaankin hiljainen tai ujo ihminen. En oikein muuta voisikaan tuosta päätellä. M21
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 17:08"]
Ajattelen, että on varmaankin hiljainen tai ujo ihminen. En oikein muuta voisikaan tuosta päätellä. M21
[/quote]
Tai ulkonäöltä ruma.
M43
Mun hyvä ystävä on 25-vuotias, eikä ole ikinä seurustellut. Hän ei kyllä itse ole halunnut ketään :D hyvin itsenäinen, matkustelee ystävien kanssa, opiskelee, luo uraa :) Saako kysyä, että eikö vaan ole tullut ketään sopivaa kohdalle, vai etkö ole halunnut vai mitä? En ajattele asiaa mitenkään negatiivisesti. Hyvä oppia olemaan itsensä kanssa.
Ajattelen että on joko
1) Menevää sorttia, eikä halua vakinaista suhdetta
2) Ujo ja sosiaalisesti taitamaton
3) Uraihminen, prioriteetit muualla
4) Ruma ja epävarma
Mitä sillä on väliä, mitä muut sinusta ajattelevat? Elä elämääsi omien arvojesi mukaan. Turha luulla, että ihmisten hirveästi pohtivat sinun ikääsi ja seurustelujasi, koska heillä on aivan riittävästi miettimistä omissa asioissaan.
Minulle kelpaisi kahvit, voisit myös leipoa jotain :D M30
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 17:06"]
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 17:05"]
[/quote]
Ja tämä ei ollut koskaan seukannut, oli todennäköisesti neitsyt vielä.
[/quote]
Hui. Puhutaanko täällä minusta. Joo siitä on melkein 15 vuotta jo.