Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kissanvessa ja raskaus

Vierailija
09.02.2015 |

Kukaan muu perheenjäsen ei ole osallistunut kissanhoitoon.nyt olen raskaana,uskallanko tyhjentää astiaa enää?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos osaat pestä kätesi niin kyllä uskallat. Tai sitten voit lopettaa marttyroinnin ja velvoittaa myös muut perheenjäsenet huolehtimaan laatikon puhtaudesta.

Vierailija
2/4 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pakko tyhjentää, niin kertakäyttöhanskat käteen ja hyvä käsienpesu. En kuitenkaan itse tyhjentäisi, vaan pistäisin jonkun muun tekemään homman aina kun mahdollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole marttyyri:teen asian ihan mielellään..enemmän vain mietin uskallanko vielä jatkaa. Sisäkissa on,vaikuttaako se asiaan? olen noita kertiksiä nyt käyttänyt

Vierailija
4/4 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli odotusaikoinani useampi kissa, jotka ulkoilivat, mutta tekivät tarpeitaan myös sisään. Minä olin se, joka silloinkin siivosi hiekka-astian. Tein sen ilman käsineitä, mutta olen aina muutenkin pitänyt hyvän huolen käsihygieniasta. Ei ongelmia. Eikä niitä ollut miniälläkään, kolme raskautta ja useampi kissa.

Huolellisella käsienpesulla välttyy monelta ikävältä. Hiekkalapion käyttö helpottaa siivoamista muutenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme