Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen bottom-kundi, haluatko kysyä jotain?

Vierailija
09.02.2015 |

Kysy mitä vaan

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumpi se oli antaa vai ottaa?

Vierailija
2/61 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneekö se aina niin että on joko tai? Ettekö ikinä vaihtele, kun teknisesti siihen on mahdollisuus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö homot halua edes kokeilla toista 'roolia'?

Vierailija
4/61 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olet päätynyt tuohon?

Vierailija
5/61 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetkö suolihuutelun joka kerta kun annat bebaa?

Vierailija
6/61 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs se on?

Vierailija
7/61 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 10:58"]Teetkö suolihuutelun joka kerta kun annat bebaa?
[/quote]

Siis suolihuuhtelun.

Vierailija
8/61 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako orkkua saat aktin aikana?

Vierailija
9/61 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäätkö isosta vae pienestä?

Vierailija
10/61 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä asento paras?

Vierailija
11/61 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heteromies täällä! Tai siis hetero ja hetero. En ikinä ole kaivannut mitään läheisyyttä miehen kanssa, enkä kiihotu siitä ajatuksesta. Minulla on tyttökaveri ja rakastan häntä. Tykkään halailla, suudella ja kaikkea. Seksiä on paljon.

Mutta seksi miehen kanssa kiihottaisi todella paljon.. ja nimenomaan bottomina. Tykkään naida tyttöystävääni peppuun välillä (hän tykkää siitä todella paljon). Mutta minua ei kiihota YHTÄÄN naida miestä peppuun. Yksinkertaisesti koko ajatus ällöttää. Ja lähtisin kyllä karkuun, jos joku mies pyllistäisi minulle. Kun taas nainen takaapäin.. pyllynreikä ja kaikki. UPEAA!

Mutta.. kiihotun ihan hirveästi siitä, jos joku mies naisi minua peppuun. Ja välillä sormetan myös omaa peppuani, joskus lainaan myös tyttökaverin dildoa. Myös munan imeminen kiihottaa.

Ja en tiedä mistä tämä johtuu. :D Oikeasti suorastaan KAIPAAN, että joku mies panisi minua peppuun, tietenkin hyvin liukastettuna jne. Ja samoin tulen hulluksi, kun en ole ikinä päässyt imemään munaa. Haluaisin todella paljon saada spermat suuhun. Ja maistella sitä. Ja niellä kaiken. Ja nuolla munaa laukeamisen jälkeen ja puristaa kaikki spermat suuhun. Tämä on luultavasti suurimpia seksuaalisia halujani.

Mutta en siis kiihotu miehistä sinänsä. En ikinä ole nähnyt sillälailla "komeaa" miestä, että katsoisin hänen perään tai jotain. Ja samoin nämä fantasiat toteuttaisin mieluusti jonkun yli 50 vuotiaan (itse olen 29v) miehen kanssa. Jonkun jolla on kuitenkin posliini, että olisi kiva imeä. Ja sellainen joka olisi ihan tosi kiimoissaan, kun pääsisi työntymään minuun.

Oikeastaan kiihotun pelkästään kyrvästä, en miehistä. Vain kyrpä on upea, ja haluaisin sitä sisääni.

Onko ketään muita miehiä, joka voisi samaistua tähän? Tai mitä ajatuksia tämä herättää naisissa? Uskallanko ikinä kertoa tyttöystävälleni? En siis ikinä pettäisi häntä, enkä todellakaan kaipaa mitään lupaakaan. Olisi vain kiva saada jutella. Tai jos hän esim. suostuisi panemaan minua strap-onilla. Miten te "mammat" suhtautuisitte, jos miehenne kertoisi tällaista?

Pidättekö ajatuksiani ihan hulluina? :D

Vierailija
12/61 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et vastaa kysymyksiin?

Vierailija
13/61 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta välillä se sextailu ja vastaa viesteihin

Vierailija
14/61 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkkejä miehelle jota kiinnostais ottaa pyllyyn? En oo vielä uskaltautunu ketään muuta päästää peppuani käsitteleen mutta ite sinne menee sormi jos toinenkin ihan kätevästi. Pitäskö ostaa lelua vai hankkia kaveri avuksi?

Vierailija
15/61 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatko päätellä / näetkö julkkishomopareista, kumpi on top ja kumpi bottom?

Vierailija
16/61 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöh, ei se vastaakaan. Olisin halunnut tietää onko se oikeasti mahdollista että bottom tulee pelkästään siitä että häntä naidaan. :) Ilman että penikseen siis kosketaan samalla ollenkaan.

Vierailija
17/61 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet? Onko sinulla ollut paljon kumppaneita?

Vierailija
18/61 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko panemassa, kun et vastaa????

Vierailija
19/61 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 11:13"]Pöh, ei se vastaakaan. Olisin halunnut tietää onko se oikeasti mahdollista että bottom tulee pelkästään siitä että häntä naidaan. :) Ilman että penikseen siis kosketaan samalla ollenkaan.
[/quote]
Voin vastaa ap:n puolesta että voi tulla. Orgasmin voi saada myös pelkästään ns mielenvoimalla. Naisille kuulemma helpompaa. Ite miehenä oon päässy hyvin lähelle tota tilannetta ja voin kertoa että hyvältä tuntuu.

Vierailija
20/61 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei nro 13.

Olen heteronainen, ja jos minun mieheni kertoisi tuollaisista mieltymyksistään, olisin todella vaivautunut, ällöttynyt ja huolissani. Ymmärrän kyllä fantasiat, mutta jos niitä sitten haluaisi toteuttaa.. en pystyisi varmaan mitenkään jatkamaan mieheni kanssa, jos joku mies kävisi häntä panemassa, se menisi jo niin yli.

En myöskään itse haluaisi panna miestäni millään strap-onilla, ihan järkyttävä ajatuskin, miten enää voisin häntä katsoessani tuntea hänet mieheksi ja itseni naiseksi? Ehkä olen nykyajatusten mukaan jotenkin estynyt mutta omasta mielestäni en ole, nykyajan vaatimukset seksissä alkavat olla vaan jo ihan älyttömiä, suorastaan sairaita.

Pidä siis fantasiat fantasioina, mutta toisaalta rajoittaisin niitäkin, jottei ajatus alkaisi kiusaamaan niin paljon, että jossain vaiheessa käyt panettamassa itseäsi jollakulla, ja pahimmassa tapauksessa menetät tyttöystäväsi tai saat jotain fyysisiä vammoja, sekin on mahdollista, oli sitä liukastetta sitten kuinka paljon tahansa.

Ihan vaan vilpittömänä ja ystävällisenä mielipiteenä ja vaikka neuvonakin, jos sen niin tahdot ottaa. Tietenkin jokainen tekee omat valintansa ja elää omaa elämäänsä. Mutta, kun nyt kerran kysyit, niin tässä yksi mielipide 3-kymppiseltä naiselta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi