Kävin kaupassa,meni 50€, ei juuri ruokaa.t.ammattivalittaja
Ostin kaikenlaisia lehtiä,pojalle ystävänpäiväksi sydämen muotoisen suklaarasian ja valmissalaattia yms kunnon ruokaa en paljoa ostanut. Mä olen huono käymään kaupassa.
Kommentit (117)
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 10:49"]
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 10:39"]
Oot sä, aivan pähkähullu tapaus. Mieti vähä mitä kirjottelet tänne. Sairas, heikkolahjanen ja varaskin vielä.
[/quote]
Ruoka perheen yhteisiin tarpeisiin ei se varkaus ollut sitten. Kyllä kauhiasti ihmettelen jos ei mitään kunnon ruokaa tullut mukaan? Edes leipää.
[/quote]
Tuli leipää, margariiniä,omenia,tomaatteja, ylikypsää kinkkua,kinkkusuikaleita,maitopurkki,florapurkki eli jotain sentään.ap
Tietääkö kukaan onko oikeasti rikosilmoituksen paikka jos ottaa toiselta rahaa ilman lupaa? tietty kun kyseessä on lapsi ja lapsen huoltaja niin ei varmaan laillisesti oo rikos.. mut moraalisesti niin väärin..opetat lapsellesi siis että jos itsellä ei ole rahaa niin on ok ottaa toiselta ilman että kysyy VAIKKA palauttaisikin niin silti on totaalisen väärin.
Saahan rahat helposti kulumaan jos ostaa täyttä paskaa. Se on taitolaji näköjääntuo kaupassakäyntikin. Herra Lidl auttaa minua ja rahat riittää
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 10:51"]
Oot sä, aivan pähkähullu tapaus. Mieti vähä mitä kirjottelet tänne. Sairas, heikkolahjanen ja varaskin vielä.
[/quote]
Ruoka perheen yhteisiin tarpeisiin ei se varkaus ollut sitten. Kyllä kauhiasti ihmettelen jos ei mitään kunnon ruokaa tullut mukaan? Edes leipää.
[/quote]
Ai se valmissalaatti ja suklaat meni perheen yhteisiin tarpeisiin? Ei tarvii montaa lehteä ostaa, kun siihen menee jo 30e
[/quote]
Valmissalaatilla tarkoitin sellaista itse kerättävää salaattia johon saa esim lihapullia,salaattia,pikku tomaatteja,kurkkua,keitettyä kananmunaa yms ottaa sieltä tiskiltä se valmissalaatti meni pojalle, on sen herkkua. Ja se suklaarasia on pojalle ystävänpäiväksi, pitää sellaisesta sydämenmuotoisesta suklaajutusta.pa
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 10:50"]
Voi kun sä ap tajuaisit hakea apua. Aloita terapiasta. Joku elämänhallintaa opettava tulisi myös tarpeeseen.
[/quote]
Kävin terapiossa n. 25v enää en turhaan mene eikä mun elämänhallinnassa ole vikaa mulla on täksi viikoksi ruuat ainakin 3-4 päivälle, olihan mulla jääkaapissa ja kuivakaapeissa ennestään ruokaa.ap
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 10:33"]
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 10:27"]
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 10:24"]
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 10:21"]
Ving ving ving (=ap vinkumassa taas täällä)
[/quote]
Juu kun ei ole muutakaan tekemistä. Mulla todella pitkä päivä yksin.ap
[/quote]
ving ving ving ving ving ving ving ving ving ving ving ving ving ving ving ving ving ving ving ving ving ving ving ving
[/quote]
Mikä sua vaivaa?ap
[/quote]
Häntä varmaan ärsyttää, kun et edes häpeä saamattomuuttasi. Eivät kaikki jaksa sellaisia ihmisiä, jotka eivät edes yritä asemaansa parantaa.
Eli... Sä ostit pojalle lahjaksi tavaroita, jotka se on ITSE KUSTANTANUT :DDD Eiköhän poika olisi saanut kuluttaa 50e juuri siihen kun haluaa. Olet vähän yksinkertainen, sorry!
Kertoo muuten jotain sinusta, kun poikasikin säästää näköjään paremmin rahaa kuin sinä. Olettaen, että hänen tulotasonsa ei ole viikkorahaa kummempi.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 10:52"]
Tietääkö kukaan onko oikeasti rikosilmoituksen paikka jos ottaa toiselta rahaa ilman lupaa? tietty kun kyseessä on lapsi ja lapsen huoltaja niin ei varmaan laillisesti oo rikos.. mut moraalisesti niin väärin..opetat lapsellesi siis että jos itsellä ei ole rahaa niin on ok ottaa toiselta ilman että kysyy VAIKKA palauttaisikin niin silti on totaalisen väärin.
[/quote]
Kyllä ollaan tästä pojan kanssa keskusteltu ja hänestä on ok jos lainaan häneltä rahaa, palautan ne kuitenkin takaisin ja useasti maksan vielä korkoa. ap
Elämä on liian helppoa joillakin. Tahdonvoima puuttuu ja siksi elämästä ei tuu mitään. Terapialla rahastetaan typeriä
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 10:57"]
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 10:33"]
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 10:27"]
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 10:24"]
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 10:21"]
Ving ving ving (=ap vinkumassa taas täällä)
[/quote]
Juu kun ei ole muutakaan tekemistä. Mulla todella pitkä päivä yksin.ap
[/quote]
ving ving ving ving ving ving ving ving ving ving ving ving ving ving ving ving ving ving ving ving ving ving ving ving
[/quote]
Mikä sua vaivaa?ap
[/quote]
Häntä varmaan ärsyttää, kun et edes häpeä saamattomuuttasi. Eivät kaikki jaksa sellaisia ihmisiä, jotka eivät edes yritä asemaansa parantaa.
[/quote]
En pysty asemaani parantamaan.ap
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 10:58"]
Eli... Sä ostit pojalle lahjaksi tavaroita, jotka se on ITSE KUSTANTANUT :DDD Eiköhän poika olisi saanut kuluttaa 50e juuri siihen kun haluaa. Olet vähän yksinkertainen, sorry!
Kertoo muuten jotain sinusta, kun poikasikin säästää näköjään paremmin rahaa kuin sinä. Olettaen, että hänen tulotasonsa ei ole viikkorahaa kummempi.
[/quote]
Mä maksan ne pojalle illalla takaisin eli ei hän niitä kustantanut ja hänellä ei ole viikkorahasysteemiä. Saa rahaa jouluna,sunttäreinä ja aina välillä.ap
Miksi et sitten suoraan ottanut omalta lompakolta sitä 50e? Eikös rahat tule nykyään heti maksupäivän aamuna?
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 10:59"]
[/quote]
Kyllä ollaan tästä pojan kanssa keskusteltu ja hänestä on ok jos lainaan häneltä rahaa, palautan ne kuitenkin takaisin ja useasti maksan vielä korkoa. ap
[/quote]
6-vuotias varmasti ymmärtääkin asiasta kamalasti ja osaa keskustella taloudestaan. :D
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 11:08"]
Miksi et sitten suoraan ottanut omalta lompakolta sitä 50e? Eikös rahat tule nykyään heti maksupäivän aamuna?
[/quote]
Mulla on oma lompakko tyhjä. Kiltäpäivällä tililtäni hakemassa rahaa.ap
No miksi et voinut nyt käydä automaatilla hakemassa sitä rahaa, kun menit kauppaan? En oikein usko tuota sinun selitystäsi.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 11:10"]
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 10:59"]
[/quote]
[/quote]
6-vuotias varmasti ymmärtääkin asiasta kamalasti ja osaa keskustella taloudestaan. :D
[/quote]
Kyllä hän sen verran osaa että tietää mitä rahan lainaaminen on ja tietää että saa rahansa takaisin. Hän on aika kätevä raha-asioissaan. Tietää myös että kun ihminen käy töissä niin siitä saa palkkaa ja varmasti taas tänä vuonna menee vielä useamman kerran töihin isänsä kanssa ehkä sitten kesällä ja niistä saa 5€ palkaksi.ap
Hohhoijaa taas sun juttuja. Eihän tässäkään ketjussa ole taas mitään järkeä.
Eikö sulla ole päivisin aikaa käydä kirjastossa lukemassa lehdet?
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 11:14"]
No miksi et voinut nyt käydä automaatilla hakemassa sitä rahaa, kun menit kauppaan? En oikein usko tuota sinun selitystäsi.
[/quote]
Koska mulla ei ole mitään pankkikorttia. Mun täytyy aina asioida tiskillä ennenkuin saan rahaa. Näin se on uskot tai et.ap
[/quote]
[/quote]
Ai se valmissalaatti ja suklaat meni perheen yhteisiin tarpeisiin? Ei tarvii montaa lehteä ostaa, kun siihen menee jo 30e