Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä työtön saa mielestäsi ostaa korvauksillaan?

Vierailija
08.02.2015 |

Itse poltan tupakkaa, askin päivässä. Se on suurin yksittäinen menoerä.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuohan on reilu peli. Valtio saa hyvät verotulot ja hyvässä lykyssä kuolet nuorena.

Vierailija
2/18 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahat eivät ole sinun, vaan meidän veronmaksajien maksamia. Minulla on täysi oikeus kommentoida kaikkien työttömien luusereiden ostoksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 22:57"]Rahat eivät ole sinun, vaan meidän veronmaksajien maksamia. Minulla on täysi oikeus kommentoida kaikkien työttömien luusereiden ostoksia.
[/quote]
Työtönkin maksaa veroja

Vierailija
4/18 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 22:59"][quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 22:57"]Rahat eivät ole sinun, vaan meidän veronmaksajien maksamia. Minulla on täysi oikeus kommentoida kaikkien työttömien luusereiden ostoksia.
[/quote]
Työtönkin maksaa veroja
[/quote]

Rahoista joita ei ole ansainnut vaan saanut..

Vierailija
5/18 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön päättää mitä ostaa tai on ostamatta. Ei kuulu mulle.

Vierailija
6/18 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netflixiä ja kaljaa.

Vierailija
7/18 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mitä haluaa, vaikka huumeita.

Vierailija
8/18 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai missään ole kovin yksityiskohtaisesti määritelty mitä saa ja ei saa ostaa, mutta kyllä mua vituttaa välillä lukea täältä näitä juttuja miten joillain sossurahoilla lomaillaan ja ostellaan ties mitä kun sellaisiin ei meinaa työssäkäyvänäkään olla varaa.

Ja kohta joku tulee taas keuhkoamaan että "mitä vittuu miten joku voi kadehtia työttömiä, jää sitte töistä pois ni voit elellä leveesti sossurahoilla ja joku työtön saa duunin" :D

Vierailija
9/18 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni työtön saa ostaa ihan mitä haluaa. Toki jos on perhe niin ois fiksua miettiä että mihin rahansa laittaa ennen kuin tuhlaa ne esim viinaan, tupakkaan tai muuhun turhaan . Mutta siis samat oikeudet on rahojen käyttöön kuin työssäkäyvilläkin.

Vierailija
10/18 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaurahiutaleita, vehnäjauhoja, hiivaa, halpaa kahvia, makaroonia. Näillä pitää pärjätä!

Meidän veronmaksajien rahoilla ei juhlita, koska ne on meidän rahoja!

Vierailija
11/18 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön on ihminen. Sinäkin joka olet tänään töissä, voit olla myöhemmin työtön. Rahojen jako perustuu kansainvälisiin sopimuksiin, mm. yleismaailmalliseen ihmisoikeuksien julistukseen. Jos jollain veronmaksajalla on jotakin sitä vastaan, valittakoon politiikolle, ei työttömälle. 

Minun puolestani työtön saa käyttää rahansa omaan hyvään elämäänsä. Täystyöllisyys on sitä paitsi käytännöllinen mahdottomuus. Talousjärjestelmä edellyttää myös sitä, että jotkut jäävät väistämättä työttömiksi. Tästä työttömyyskorvaus on kohtuullinen korvaus. http://www.hs.fi/sunnuntai/a1380945599429

Vierailija
12/18 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskuihinhan ne suurimmaksi osaksi menee, vuokra, sähkölasku, vakuutus, puhelin, netti. Sitten ruokaa ja taloustarvikkeita, koitan ostaa mahdollisimman edullista etten pröystäile liikaa, mutta kuitenkin sen verran hyvin pitää syödä että loppukuussa tili on tyhjä ja saa mennä kylälle leipäjonoon niinkuin kunnon sosiaalipummi kersanaan. 

Eikä kyllä ole pelkoa että itse näillä korvauksilla matkustelisin. Tai no tulihan tuossa kesällä käytyä viikonloppuna mutka venäjällä, ajattelin ettei se olisi liian luksusta. 

Vierailija
13/18 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 22:56"]

No tuohan on reilu peli. Valtio saa hyvät verotulot ja hyvässä lykyssä kuolet nuorena.

[/quote]

Muista vaan kieltäytyä kaikista hoidoista. :D

Vierailija
14/18 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maitoa leipää munia pipoja kaljaa bensaa kinkkua vöitä pilkkuja huulirasvaa tietokoneita sähköä hammastahnaa tuoleja lamppuja ruokalappuja vessapaperia muumeja kenkiä lukkoja nappeja sukkia suodatinpusseja kissoja lippuja telineitä kiiltokuvia korvakoruja paperia saippuaa kalaa uimapukuja koneita kyypakkauksia dieseliä hameita vqippoja uistimia kiinteistöjä kitaroita akvaarioita lihaa kynttilöitä hautapaikkoja palveluja ämpäreitä tikkuja tamponeita asioita

Vierailija
15/18 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evvk.

Vierailija
16/18 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 22:57"]

Rahat eivät ole sinun, vaan meidän veronmaksajien maksamia. Minulla on täysi oikeus kommentoida kaikkien työttömien luusereiden ostoksia.

[/quote]

Luuletko tosissasi että se työtön ei ole maksanut veroja ennen työttömyyttään? Hän tulee myös maksamaan veroja kun työllistyy. Ja toivottavasti tökkää sinut sitten vastavuoroisesti mäkeen jostain jalkakäytävältä jonka hän on verorahoillaan maksanut.

Vierailija
17/18 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 22:57"]

[/quote]Tulepa tänne sitten kun (huom ei: jos jäät) niin kommentoidaan yhdessä mihin saat pikkurahasi laittaa. Idiootti. Työskentelet varmaan eduskunnassa..

Vierailija
18/18 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin just lennot hiihtolomalle Alpeille. Ei kait siinä ole mitään pahaa että työtön lomailee.

P.S. Viimeiset 15 vuotta olen maksanut yli 30 000 € veroja per vuosi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän