Miten tummat silmän aluset pois?
Kommentit (5)
Ei varmaan muuten saa kuin rasvansiirrolla/täyteaineilla. Jos on luonnostaan tummat niin ei ne siitä vaalene vaikka laittaisi mitä rasvaa.
Mulla taas ei ole tummia silmänalusia ja sellaisia ei tule vaikka söisin miten ja valvoisin. Nyt iän myötä ehkä vähän on silmänalusiho alkanut muuttua ja sillä olenkin perehtynyt noihin täyteaineisiin ja rasvansiirtohin kun ei ne voiteet ihneisiin pysty.
Kokemusta ei vielä kuitenkaan ole.
Googleta kyynelurien täyttö.
Ei mitenkään. Concealerillä voi jonkin verran peittää, mutta kokonaan niitä ei saa mitenkään pois. Olen kokeillut nyt vaikka mitä peitevoiteita alkaen Joe Blascosta apteekista saatavaan tatuointien peittoon tarkoitettuun puikkoon, mutta mikään ei auta.
Etenkin kun ikää tulee, mitään kovin mattaista ja paksua ei voi käyttää. Nyt käytän ihan vain IT:n bye bye under eye -concealeria muutaman kerroksen ja päälle ihan vähän puuteria. Silti tummat silmänaluset näkyvät. Vähitellen olen oppinut hyväksymään, että ne näkyvät ja meikin tarkoitus on ainoastaan hieman häivyttää.
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan muuten saa kuin rasvansiirrolla/täyteaineilla. Jos on luonnostaan tummat niin ei ne siitä vaalene vaikka laittaisi mitä rasvaa.
Mulla taas ei ole tummia silmänalusia ja sellaisia ei tule vaikka söisin miten ja valvoisin. Nyt iän myötä ehkä vähän on silmänalusiho alkanut muuttua ja sillä olenkin perehtynyt noihin täyteaineisiin ja rasvansiirtohin kun ei ne voiteet ihneisiin pysty.
Kokemusta ei vielä kuitenkaan ole.Googleta kyynelurien täyttö.
Ei aina oo ollut. Tuntuu et parin vuoden sisällä tullut. Oon 29
Eka peitepuikko, sitten vahva kerros meikki voidetta
nakkien kanssa sinappia, pst. sinappia ja .. (kyllähän se pitäisi tietää).