Miksit jotkut miehet suorastaan vihastuu jos
Nainen palelee. Siis töissä pidetään öämpöpuhallita tai huivia kaulassa tms. Luuleeko miehet että naiset feikkaa vilun?
Kommentit (14)
kyllä minä yleensä lähden siitä että jos joku palelee, kyllä hän palelee. ja paikat täytyy pitää lämpimänä.
olen itse sen havainnut joskus värjöttelemässä turhaan ja vaikkapa sinänsä mukavassa kahvilassa asemalla jossa pitempään istuessa tulee näillä kelillä kylmä.
Meillä töissä naiset palelevat, mutta mies (miehiä siis vain yksi) ihmettelee ja päivittelee, kuinka hän ei palele. Kummastelee mikä meitä vaivaa.. Ei kylläkään suutu, mmutta kyseenalaistaa.
Ne ajattelee että haetaan vain huomiota. Nämä ukot kaljamahoissaan eivät ilmeisesti ole kuulleet että läski lämmittää, ei siis ihme että hoikilla naisilla on kylmä :-)
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 20:51"]
Ne ajattelee että haetaan vain huomiota. Nämä ukot kaljamahoissaan eivät ilmeisesti ole kuulleet että läski lämmittää, ei siis ihme että hoikilla naisilla on kylmä :-)
[/quote]
Olen alipainoinen mies. Minulla ei ole koskaan kylmä toimistossa, toisin kuin joillain naisilla.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 20:55"][quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 20:51"]
[/quote]
Olen alipainoinen mies. Minulla ei ole koskaan kylmä toimistossa, toisin kuin joillain naisilla.
[/quote]
Vihastukto toisten palelusta ja luuletko että naiset feikkaa?
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 21:09"]
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 20:55"][quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 20:51"] Ne ajattelee että haetaan vain huomiota. Nämä ukot kaljamahoissaan eivät ilmeisesti ole kuulleet että läski lämmittää, ei siis ihme että hoikilla naisilla on kylmä :-) [/quote] Olen alipainoinen mies. Minulla ei ole koskaan kylmä toimistossa, toisin kuin joillain naisilla. [/quote] Vihastukto toisten palelusta ja luuletko että naiset feikkaa?
[/quote]
En, minua ei voisi vähempää kiinnostaa.
Ei lämpötila kerro kaikkea. Ilmastointi voi aiheuttaa vedontunnetta ja palelua, vaikka lämpötila olisi muuten sopiva. Ja jos niskaan vetää (ja jos ja kun koko ajan istutaan siinä samassa paikassa omalla tietokoneella) niin huivi on ainoa, mikä estää niskajumin.
Mutta se miksi miehiä häiritsee? Vai pitäiskö toimistossa olla mahdollisimman pienissä vaatteissa?
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 21:17"]
Mutta se miksi miehiä häiritsee? Vai pitäiskö toimistossa olla mahdollisimman pienissä vaatteissa?
[/quote]
Meitä häiritsee se, että osa naisista valittaa ihan turhista asioista. Tai no, eihän valittaminen itsessään minua haittaisi ollenkaan, en vain halua kuulla sitä.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 21:22"]En ole ikinä kuullutkaan tuollaisesta.
[/quote]
Tälläkin palstalla on saatu aiheesta lukea jonkun miehen kirjoittamana
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 21:23"]
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 21:17"]
[/quote]
Meitä häiritsee se, että osa naisista valittaa ihan turhista asioista. Tai no, eihän valittaminen itsessään minua haittaisi ollenkaan, en vain halua kuulla sitä.
[/quote]
Sanoo mies, joka on puolikuollut pienestäkin flunssasta.
Entisellä työpaikallani oli nainen, joka aina syöksyi avamaan oven terassille. Työhuoneessa paleltiin ja yskittiin kuin keuhkotautiparantolassa, mutta tuulettaa vain piti. Osaa ne naisetkin.