Miksi normaaleja ruumiintoimintoja pitäisi hävetä?
Osa laittaa paskalle mennessään paperia pöntön pohjalle, ettei kuuluisi loiskahdusta ja lorottavat samalla hanasta vettä. Osa taas ei voi käydä miehen ollessa kotona tai hereillä paskalla. Auta armias, jos pääsee pieru miehen kuullen.
Tämä on mielestäni aivan käsittämätöntä.
Kommentit (8)
Mä paan paperia pohjalle siksi ettei se vesi loiskahda sieltä mun värkkiini. :D
Mua kans naurattaa nuo vesihana päällä lorottelijat. Kyllä kai jokainen arvaa, että kun vessaan mennään, niin ei siellä mitään sudokuja täytetä - ainakaan ilman oheistoimintaa.
Ei pidä hävetä. Paska tietty haisee pahalle ja kohteliasta ottaa toiset huomioon, eikä pierrä missä sattuu tai jättää veskiä tarpeen jälkeen haisevaksi.
On eri asia hävetä kuin "hieroa vasten kasvoja".
On huonoa käytöstä käydä ovi auki vessassa, istuttaa taaperoa potalla keskellä olohuonetta tai piereskellä toisten kuullen, väittäisin että kaikkien elämä olisi mukavampaa kun jokainen hoitaisi ne normaalit ruumiintoimintonsa yksityisesti.
Tottakai voin pieraista miehen kuullen mutta eriasia haluanko,en halua koska minusta se vain on ällöttävää.
Niin miksikö pitäisi hävetä siinähän rupeat piereskelemään hisseissä ja mulla yleisillä paikoilla. Hei sehän on vaan normaalia kaikki pieree.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 21:02"]Tottakai voin pieraista miehen kuullen mutta eriasia haluanko,en halua koska minusta se vain on ällöttävää.
[/quote]
Ainahan se ei ole halusta kiinni. Esim erilaisten suolistosairauksien tai vaivojen vuoksi. Itsellä IBS ja saisin istua koko pvän vessassa jos pieruja alkaisin häpeilemään. Silloin kun tavattiin niin mies ihmetteli miksi mun maha murisi ja kurisi koko ajan ja mulla oli vaikea olla. Pari pvää katteli ja sitte sano, että anna tulla vaan, ei tartte vessassa ravata. Arvasi et pieruja pidättelin hampaat irvessä. :)
Äiti on ollut joku hienopieru ja opettanut lapsensakin.