Hoitajana olen etsinyt ns sivutyötä
Päivätyön oheen. Jotain ”helppoa” ja mukavaa.
Oma päätyöni on arkisin klo 8-16, joten mahdollisuus on lähinnä viikonlopputyötä ottaa vastaan.
Tämä on osoittautunut mahdottomaksi.. töitä ei tunnu olevan. Olen madaltanut rimaa ja olisin valmis tekemään lähihoitajan töitä, mutta ei löydy ei.
Parissa haastattelussa olen käynyt, tässä jälkimmäisessä haastattelija sanoi jo 2-3min kuluttua etten ole sitä mitä hakevat (kyseessä oli sellainen kroonikko osasto)
Olen ollut alalla 20 vuotta, teen työni huolella, olen ahkera ja kiltti hoitaja. Normaali painoinen, urheilusta pitävä ihminen. Valmistuin kiitettävin arvosanoin, monet vakituiset potilaani vakkaripaikassani ovat sanoneet minun vastaavan tiedoiltani jopa lääkäriä.
En ymmärrä.. mikä minussa on pielessä? Pukeudun siististi, en tupakoi enkä käytä päihteitä. Olen perusterve, rokotussuojani on kunnossa.
Kommentit (5)
Miksi et halua viettää vapaa-aikaa?
Oma työ on myös arkisin 38h viikossa 8-16 mutta haluaisin mieluiten vähentää työaikaa.
Vaikka 6h työpäiviin tai 4 päivää viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et halua viettää vapaa-aikaa?
Oma työ on myös arkisin 38h viikossa 8-16 mutta haluaisin mieluiten vähentää työaikaa.
Vaikka 6h työpäiviin tai 4 päivää viikossa.
Muuttotappiopaikkakunnalla velkainen omakotitalo ja pk seudulla asuminen maksaa.
Ap
Ehkä haastattelijat eivät usko sinun jaksavan kokopäivätyön lisäksi?
Oot hakenu vääristä paikoista.