Missä baarissa Oulussa tapaa tasokkaita 30-40-v. miehiä?
Kai täällä nyt on muitakin kuin työttömiä insinöörejä? Huoh. Olen asunut paikkakunnalla 3 kuukautta ja melkoisen pettynyt miestarjontaan.
Kommentit (73)
Tinderissä ne pyörii. Sieltä minäkin oman akateemisen miesystäväni bongasin, kun kumpikaan ei oikein usko baarisuhteisiin.
Onko lääkäreillä kantapaikkaa Oulussa? haluaisin tietää minäkin.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 14:57"]
Tarkoitan siis lääkäreitä, lakimiehiä ym.
[/quote]
Mikäs oma tasosi mahtaa olla?
Vox, Leskinen ja Hemingways
Lääkäriä tuskin löydät, hoitsut iskee se sairaalassa. Myös Jumprusta ja kesällä aitousta saattaa löytyä hyviä miehiä mutta näistä lähinnä päivisin.
Paremmin kyllä löydät miehen kun juttelet vaikka Rotuaarilla kesällä ihmisille ihan päivisin. Jotkut saattavat katsoa sua oudosti, just ne umpimieliset dokaajat joiden suu aukeaa vain kännissä.
vanha paloasema, tähti ja ihku, aloita vaikka niistä
Lääkäriin törmäät todennäköisimmin OYSin kanttiinissa. Sinne vaan koettamaan onnea. Kurotat vaikka samaa korvapuustia kohti, kätenne hipaisevat, katseenne kohtaavat ja loppu on historiaa.
St. Michael?
Jumpru kesäisin.
Gloria talvisin?
Seurahuone on enemmänkin syömispaikka.
Mulla tuli kans mieleen St. Michael, Leskinen ehkä myös ja Graalinkin voi käyä tsekkaamassa. Oma mössy käy Tuiran Joku Paikallisessa kattomassa jäkispelejä että onhan noita toki muitaki, yllättäviäki paikkoja mistä voi ihan kunnon miehiä löytää. Mutta jätä joku Sarkka ja Peppers käymättä...
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 17:00"][quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 16:42"]
Lääkäriin törmäät todennäköisimmin OYSin kanttiinissa. Sinne vaan koettamaan onnea. Kurotat vaikka samaa korvapuustia kohti, kätenne hipaisevat, katseenne kohtaavat ja loppu on historiaa.
[/quote]
Avohoitotalon kuppila lounasaikaan! :)
[/quote]
Tai Medipoliksen ruokala. Tosin siellä käy myös insinöörejä ja muita it-työntekijöitäkin.
Vaikka minä olen mies ja vaika Oulussa olisi mulle töitä niin en muuttaisi sinne. Siksi koska Oulun maine on sellainen junttila, jossa ravintoloissa esim ei sivistyneitä ihmisiä sen enempää naisia kuin miehiä ei tapaa.
Kokeile jotain hotellin yökerhoa jos siellä onnistuisit pokaamaan jonkun muualta sinne tulleen.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 17:00"][quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 16:42"]
Avohoitotalon kuppila lounasaikaan! :)
Tai Medipoliksen ruokala. Tosin siellä käy myös insinöörejä ja muita it-työntekijöitäkin.
tuskin ap:ta haittaa nekään
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 15:23"]Täällä oli hyvä työpaikka auki, jonka sain. En tiennyt ennen muuttoa että tämä on näin kurja ja ummehtunut kaupunki vaan kuvittelin paremmaksi. Todellisuus on iskenyt kuukausien myötä päin kasvoja ja haen parhaillaan työtä muualta. Tosin, jos hyvän miehen löytäisi, saattaisin jopa jäädä. En mä nyt voi mihinkään terveysasemalle mennä ketään iskemään.
[/quote]
Harvemmin baareissa tasokkaampaa seuraa kohtaa, yleensä näissä käy se sama sakki joka vkl. Netistä löytää paljon helpommin sopivaa seuraa, kun voi rajata millaisiin miehiin haluaa tutustua ja naisena pääsee valitsemaan päältä. Tietenkin jostain sopivasta harrastuksesta voi löytyä.