Missä baarissa Oulussa tapaa tasokkaita 30-40-v. miehiä?
Kai täällä nyt on muitakin kuin työttömiä insinöörejä? Huoh. Olen asunut paikkakunnalla 3 kuukautta ja melkoisen pettynyt miestarjontaan.
Kommentit (73)
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 14:34"]
Kai täällä nyt on muitakin kuin työttömiä insinöörejä? Huoh. Olen asunut paikkakunnalla 3 kuukautta ja melkoisen pettynyt miestarjontaan.
[/quote]
tiesithän että 50% oululaisista on lestadiolaisia jotka ei käy baareissa?
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 14:40"][quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 14:34"]
[/quote]
[/quote]
Ooh, mielenkiintoinen fakta. Tiesithän, että 73% oululaisista kulkee töihin porojen vetämänä ja 61% ilmoitti viime tutkimuksen mukaan pelkäävänsä jääkarhujen hyökkäystä?
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 14:42"][quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 14:40"][quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 14:34"]
[/quote]
[/quote]
Ooh, mielenkiintoinen fakta. Tiesithän, että 73% oululaisista kulkee töihin porojen vetämänä ja 61% ilmoitti viime tutkimuksen mukaan pelkäävänsä jääkarhujen hyökkäystä?
[/quote]
Tiesithän että Oulussa ei ole noin korkea työllisyysprosentti.
Hei kamoon. Jotain vinkkejä kiitos. Kai heillä nyt joku paikka on?
Inhottava kaupunki kerrassaan.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 14:52"][quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 14:42"][quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 14:40"][quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 14:34"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Tiesithän että Oulussa ei ole noin korkea työllisyysprosentti.
[/quote]
Höpsis, työttömyysprosentti oli 2013 17,3. Onneksi ei ole vielä poroja jouduttu syömään, että ihmiset pääsee töihin
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 15:02"]
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 14:52"][quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 14:42"][quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 14:40"][quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 14:34"] Kai täällä nyt on muitakin kuin työttömiä insinöörejä? Huoh. Olen asunut paikkakunnalla 3 kuukautta ja melkoisen pettynyt miestarjontaan. [/quote] tiesithän että 50% oululaisista on lestadiolaisia jotka ei käy baareissa? [/quote] Ooh, mielenkiintoinen fakta. Tiesithän, että 73% oululaisista kulkee töihin porojen vetämänä ja 61% ilmoitti viime tutkimuksen mukaan pelkäävänsä jääkarhujen hyökkäystä? [/quote] Tiesithän että Oulussa ei ole noin korkea työllisyysprosentti. [/quote] Höpsis, työttömyysprosentti oli 2013 17,3. Onneksi ei ole vielä poroja jouduttu syömään, että ihmiset pääsee töihin
[/quote]
Työttömyysprosentti on ampaissut kasvuun 2013 jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 14:34"]Sarkka
[/quote]
Heh heh!
Tsekkaa Veri-Toppilan, Kaketsun ja Rajakylän paikalliset. Niin ja Höhäri arki-iltana.
kukaan ei halua kertoa että ap ei pääse niiden apajille kalastamaan.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 15:10"]
MUTTA MISSÄ NE LÄÄKÄRIT?????
[/quote]
Lääkärit löytyvät sairaalasta tai terveysasemilta. Taitavat kaikki olla jo varattuja. Pitäisiköhän sinun vaihtaa paikkakuntaa?
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 15:10"]
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 15:02"]
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 14:52"][quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 14:42"][quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 14:40"][quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 14:34"] Kai täällä nyt on muitakin kuin työttömiä insinöörejä? Huoh. Olen asunut paikkakunnalla 3 kuukautta ja melkoisen pettynyt miestarjontaan. [/quote] tiesithän että 50% oululaisista on lestadiolaisia jotka ei käy baareissa? [/quote] Ooh, mielenkiintoinen fakta. Tiesithän, että 73% oululaisista kulkee töihin porojen vetämänä ja 61% ilmoitti viime tutkimuksen mukaan pelkäävänsä jääkarhujen hyökkäystä? [/quote] Tiesithän että Oulussa ei ole noin korkea työllisyysprosentti. [/quote] Höpsis, työttömyysprosentti oli 2013 17,3. Onneksi ei ole vielä poroja jouduttu syömään, että ihmiset pääsee töihin
[/quote]
Työttömyysprosentti on ampaissut kasvuun 2013 jälkeen.
[/quote]
Onpa se työttömyysprosentti (valitettavasti) ampaissut kasvuun vähän joka puolella Suomea.
Outoa, että joku suostuu elämään sellaisessa kaupungissa, jota inhoaa. Ihmeen selkärangattomalta ap kuulostaa, ei sellaiset saa tasokkaita miehiä.
Täällä oli hyvä työpaikka auki, jonka sain. En tiennyt ennen muuttoa että tämä on näin kurja ja ummehtunut kaupunki vaan kuvittelin paremmaksi. Todellisuus on iskenyt kuukausien myötä päin kasvoja ja haen parhaillaan työtä muualta. Tosin, jos hyvän miehen löytäisi, saattaisin jopa jäädä. En mä nyt voi mihinkään terveysasemalle mennä ketään iskemään.
No joo, Oulu on sen verran pieni kaupunki, ettei täällä ole niin paljoa baarissa käyviä lääkäreitä ja lakimiehiä että niille kannattaisi oma baari perustaa. Lisäksi osa korkeakoulutetuista on lahkolaisia, jos nyt ei ihan puolet niin varmaan kuitenkin kolmasosa. Kokeile klassisen musiikin konsertteja ja teatteria. Tai sitten toista kaupunkia.
Hah, ei missään.