Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuumottava naapuri, nyt ahdistaa.

Vierailija
08.02.2015 |

Kävin eilen yöllä joskus kahden aikaan alhaalla tupakalla. En polta usein, ja kun poltan niin yleensä menen ulos välttääkseni omaan asuntoon jäävän hajun joka tulee parveketupakoinnista ja jotta voin mennä nurkan taakse sellaista seinää vasten, jossa ei ole naapureiden ikkunoita. Eräs tuntematon mies seisoi sisäpihalla ja pyysi minulta tulta, annoin. Sitten hän alkoi selostaa kuinka hän tietää että olen naapurinsa ja että katson häntä aina "ylimalkaisesti" ja yhä kiihtyen selitti omista ja sukulaistensa saavutuksista ja intti kuinka hänen elämänsä on arvokas. Ukko tuli koko ajan lähemmäs kunnes lopulta naama oli parin sentin päässä minun, mikä ei ollut mukavaa ottaen huomioon että puklua oli naamassa ja paidanpieluksilla. Yritin perääntyä, mutta hän tuli perässä. Lopulta, jouduin kieltäytymään ainakin 10 kertaa ennen kuin ukko uskoi, etten aio tulla hänen asuntoonsa, jotta hän voisi "näyttää minulle kauneuden". Huomatessani, että mies on menossa samaan rappuun jossa itse asun, luikahdin kauemmas ja lähdin kävelemään poispäin. Mies meni sisään, itse menin nurkan taakse ja poltin vielä yhden tupakan ennen kuin menin takaisin. Asun kolmannessa kerroksessa, ja kiipeän yleensä rappuja ja tullessani kerrokseen huomasin, että hissi oli samassa kerroksessa. Mies on siis seinänaapurini.

Nyt ahdistaa ajatus tuollaisen miehen naapurissa asumisesta. Ulkonäöltään ei ollut mikään perus pulsu, silkkipaita ja korea hattu, näytti siltä että on kyllä työssäkäyvä ja rahallisesti ihan hyvin toimeen tuleva. Voisiko tämä olla vain yksittäistapaus ja nyt aamulla ukko ei joko edes muista mitään tai muistaa ja on liian häpeissään puhuakseen minulle enää ikinä. Mitä mun pitäisi nyt tehdä, jotenkin ahdistaa kauheasti.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat neuvot ap.lle kun aiemmiltakin, eli jatkossa vedät sauhut omalla parvekkeella, laita vaan partsin ovi kunnolla kiinni tupakoinnin ajaksi, ja älä hyppää suoraan sisälle puhaltamaan keuhkot tyhjiksi otettuasi viimeisen hatsin. Tietty paras olisi olla kokonaan polttamatta, mutta tämä on jokaisen oma-asia.

Jatkossa kun menet rappukäytävään, katso ovisilmästä liikkuuko siellä muita ja onko valot päällä. Mene rappikseen ainoastaan jos siellä ei näy muita. Äläkä laita valoja päälle kun liikut siellä (paitsi jos automaattiset niin sitten vähän hankala).

Vierailija
2/40 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin ensin, että olet mies. Siksi tuo "kauneuden näyttäminen" kuulosti hassulta. Mutta jos mies siis näyttää ihan asialliselta muutoin, niin tuskin on huolta. Kännissä itse kukin hölmöilee ja puhuu typeryyksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ylilyönniltä kyllä tuntuu pelätä rapussa liikkumista omassa talossa kun kyseinen ukkeli ei ole ennen tehnyt mitään eikä eilenkään onneksi yrittänyt edes koskettaa..

Ap

Vierailija
4/40 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vällyjen väliin vaan.

Vierailija
5/40 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 16:55"]

Vähän ylilyönniltä kyllä tuntuu pelätä rapussa liikkumista omassa talossa kun kyseinen ukkeli ei ole ennen tehnyt mitään eikä eilenkään onneksi yrittänyt edes koskettaa..

Ap

[/quote]

Kyllä mä sanoisin että tuo jos hän tuli muutaman sentin päähän naamastasi ja jutteli tuollaisia juttuja on aika uhkaavaa. Tyypillä joku psykoosi päällä. Miehellä on enemmän voimaa kun naisella, ja hän voi repaista sinut asuntoonsa sisälle rapusta/tunkea väkisin sinun asuntoon, satuttaa sinua ja sitten on mt-ongelmien vuoksi syyntakeeton.

Vierailija
6/40 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun olet linjoilla niin pakko kysyä ehkä hieman OT kyssäri.
kuka ihmeessä käy klo kahden aikaan yöllä tupakalla ?! Paitsi kuvailemasi naapurin kaltaiset ihmiset. En ikinä tule ymmärtämään niitä rappuramppaajia jotka ravaavat tupakalla yön läpi. Ettekö nuku kunnolla ? :D

Vierailija
7/40 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli paska päivä enkä saanut unta.

Ap

Vierailija
8/40 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 17:10"]

Nyt kun olet linjoilla niin pakko kysyä ehkä hieman OT kyssäri. kuka ihmeessä käy klo kahden aikaan yöllä tupakalla ?! Paitsi kuvailemasi naapurin kaltaiset ihmiset. En ikinä tule ymmärtämään niitä rappuramppaajia jotka ravaavat tupakalla yön läpi. Ettekö nuku kunnolla ? :D

[/quote]

Välillä elämä on.

Vierailija
9/40 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso miten ukko reagoi kun seuraavan kerran näette, ideaalisti niin että on selvin päin. Jos ei reagoi mitenkään tai tule iholle, anna olla. Jos tulee, sanot tiukasti että sinun henkilökohtaista tilaasi pitää kunnioittaa tai viet jutun eteenpäin/poikaystävä käy kylässä. Yleensä nuo tuollaiset on vellihousuja.

Vierailija
10/40 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh. En nyt hirveästi huolestuisi jos mies ei noin kovassakaan tuiskeessa yrittänytkään tehdä mitään mutta ole varuillasi ja vältä rapussa ravaamista öiseen aikaan.

Vierailija
11/40 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska ukko :D

Vierailija
12/40 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
13/40 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene puhumaan isännöitsijälle.

Vierailija
14/40 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muut on mieltä? Vieläkin vähän kaihertaa.

Ap

Vierailija
15/40 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa imo vainoharhaiselta/psykoottiselta tai siltä kuin olisi käyttänyt jotain alkoa vahvempaa.

Vierailija
16/40 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt seuraavalla tapaamiskerralla, että vieläkö tahtoo näyttää kauneuden

Vierailija
17/40 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita sattuu.

Vierailija
18/40 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kävelin oven ohi ja se selittää siellä asunnossaan kovaan ääneen, vieläkin ihan umpitunnelissa. Puhui "kylmästä naisesta", lieneekö minä.

Ap

Vierailija
19/40 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kannattaa jatkossa polttaa ne röökit omalla parvekkeella... Ei se hajuu jää jos ei koko aikaa polta. Ja pitää parvekelasit auki jos sellaisia on

Vierailija
20/40 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä niin on parasta. Huh kun osaakin ahdistaa nyt tuon ihmisen olemassaolo.

Ap