Miten naiset suhtautuu mieheen, joka fanittaa Hello Kittyä
Kertokaapas. En voi sille mitään, että Hello Kitty on mielestäni äärimmäisen viehättävä olento. Koska olen kuitenkin 33-vuotias mies, en ole kehdannut ostaa kotiini edes pientä Hello Kittyä, koska pelkään kavereitteni reaktioita ja vähän myös muidenkin. Muutoin olen mielestäni tavallista kypsempi mies enkä ole nukkunut pehmolelun kanssa sitten 10v.
Jos tapaan viehättävän naisen, uskallanko joskus ehdottaa yhteen muuttaessamme, että haluan muutaman Hello Kittyn asuntoani virkistämään? Autoon olisi myös mukava saada yksi piristämään matkoja.
Kommentit (15)
Osta naiselle lahjaksi joku Hello Kitty, kun sen aika on. Voit ostaa kotiisi pari, mutta ison Kitty-kokoelman kerännyttä miestä en jaksaisi.
Mulla on hello kitty ikkunalaudalla piristämässä päiviäni. Olen kuitenkin 20-vuotias naissukupuolta edustava opiskelija. Kyl se vähän hassulta kuulostaa että joku mies tykkää hello kittystä mut ehkä sun pitää löytää nainen joka tykkää siitä myös :)
Tottakai saa hankkia Hello Kittyn. <3
Jos heität sen ohimennen "mun mielestä hello kittyt on aika söpöjä", niin se menee, mutta jos sanot tyyliin "mun pitäisi paljastaa sulle yks juttu... en oo kehdannut sanoa tätä kellekään... tää on vähän noloo... mut.... mä tykkään... siis tykkään ihan hirveesti... mm... helo kittystä... kun se on niin... klunks... viehättävä" - niin se ois jo aika creepyä.
Toisaalta onhan meitä moneen junaan, osa rakastuu äitiin, osa tyttäreen ja osa berliiniin muuriin. Joten mikä ettei.
Hommaa nainen joka tykkää hello-kitty kamasta niin voit sitten sille ostella niitä
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 13:59"]
Olisi se aika creepya.
[/quote]
Rasisti.
Ahhahahhaa! Siinähän ostat, mutta voi olla ettet kovin moniin pöksyihin pääse.
Hello Kitty krääsä on noloa aikuisilla naisillakin, saati sitten miehellä.
No jos ei ihan karkaa käsistä sen muutaman koristeena olevan lisäksi niin ei haittaa jos taas omistat 2008974 hello kitty juttua niin juoksen ja lujaa.
Mulla on yksi kaveripoika jolla on tosi paljon Hello Kitty kamaa eikä se ole mielestäni outoa. Toisaalta hän on teini-ikäinen homoseksuaali.
Yli 30-kymppisestä heteromiehestä ajattelisin varmaan että sen täytyy olla joku pedofiili.
Jos et nimenomaan ole maaninen fani että kaikki elämässäsi pyörii sen ympärillä ja olet muuten sujut itsesi kanssa, niin ei minulla ainakaan ole ongelmaa. Onhan joillakin jääkiekko ja bändi faneilla oman kiinnostuksen kohteensa juttuja kämpissään ja autoissaan. Täälläpäin missä minä asun, joku omistaa auton johon on jotenkin onnistuttu laittamaan Hello Kitty kuva kylkeen niin että kaikki sen varmasti näkee. Olen monta kertaa miettinyt että tuo auton haluaisin omistaa :D
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 14:03"]
Jos heität sen ohimennen "mun mielestä hello kittyt on aika söpöjä", niin se menee, mutta jos sanot tyyliin "mun pitäisi paljastaa sulle yks juttu... en oo kehdannut sanoa tätä kellekään... tää on vähän noloo... mut.... mä tykkään... siis tykkään ihan hirveesti... mm... helo kittystä... kun se on niin... klunks... viehättävä" - niin se ois jo aika creepyä.
[/quote]
Kiitti tää oli hyvä.
-ap
Minäkin tykkään kittystä, joten mulle olis ok. Mikäs siinä, en muutenkaan usko tyttöjen juttuihin ja poikien juttuihin. Leikki kuuluu kaikille, ikään ja sukupuoleen katsomatta.