Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iltalehti: tv-laihduttajat

Vierailija
08.02.2015 |

En saa nyt mobiililla linkitettyä juttua. Kun osallistuu tällaiseen ohjelmaan jonka tarkoitus on saada sinut kuntoon tietyssä ajassa, olisi minusta hyvä että sen  dietin jälkeenkin annettaisiin jonkunlaista valmennusta siitä normaalista terveellisestä elämästä. Ettei vain palaisi vanhoille huonoille tavoille. Hienoa että osalla terve elämäntapa säilyi, mutta harmi heitä kohtaan kenellä ei itsevarmuus riittänyt pitämään kurissa syömistä ja liikuntaa. Mielipiteitä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/12 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se ihan selvää että kun ohjelman aikana vedetään ihmiset tosi tiukalle että saataisiin mahdollisimman paljon ja nopeasti niitä kiloja pois, niin ei kukaan pysty loppuelämäänsä elämään samanlaisella ruoka- ja liikuntakuurilla. Vaan tulee romahdus. Varsinkin kun ei olla ratkaistu sitä perimmäistä ongelmaa miksi syö liikaa. Se että syö liikaa on psyykkinen ongelma ja sen ratkaisun pitäisi lähteä sieltä pääkopasta liikkeelle ja sitten voisi opetella ne terveet elämäntavat. Säälittää nämä ihmiset jotka käy läpi tollasen julkisen rääkin ja sitten ne jätetään oman onnensa nojaan ilman että sitä todellista ongelmaa olisi ratkaistu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän puolessa vuodessa voi oppia uusille tavoille ihan täysin, kun suurimman osan elämästä on elänyt epäterveellisesti.

Vierailija
4/12 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 12:11"]En saa nyt mobiililla linkitettyä juttua. Kun osallistuu tällaiseen ohjelmaan jonka tarkoitus on saada sinut kuntoon tietyssä ajassa, olisi minusta hyvä että sen  dietin jälkeenkin annettaisiin jonkunlaista valmennusta siitä normaalista terveellisestä elämästä. Ettei vain palaisi vanhoille huonoille tavoille. Hienoa että osalla terve elämäntapa säilyi, mutta harmi heitä kohtaan kenellä ei itsevarmuus riittänyt pitämään kurissa syömistä ja liikuntaa. Mielipiteitä?
[/quote]

Se on dieetti. Ja itsekuria kaiketi tarkoitit

Vierailija
5/12 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi laihdutus ohjelmat ovat viihdettä. Ei niissä terveydellä ole mitään tekemistä.

Vierailija
6/12 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutan dieetit ovat ihan hömppää. Eihän niissä puututa mitenkään potilaan psyykeenkään, kun suurimmalla osalla sairaalloisen ylipainon takana on nimenomaan psykiatrisia ongelmia. Kun suhde ruokaan on vääristynyt, se ei korjaannu aamuaerobisilla ja hiilihydraattien demonisoimisella. Addiktio vain pyritään siirtämään ortoreksian ja himoliikkumisen suuntaan, mutta korvienväli on yhä pipi.

Vierailija
7/12 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämähän on yleinen valitus "kun palasin vanhaan, kilot tulivat takaisin". Jo lähtöasenne pitää olla se, että siihen vanhaan ei ole koskaan paluuta. Kaikki varmaan jo nykyään tietää, että 50-kiloinen lihoo vähemmällä energiamäärällä kuin satakiloinen. 

Vierailija
8/12 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa neuvoja miten saa pidettyä painon ettei sorru vanhoihin tapoihin? Mulla on tapana ollut jojo laihduttaa

Vierailija
9/12 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaan ihmettelen että miten voi lihota lyhyessä ajassa 40kg?! Mitä hittoa sitä pitää syödä että toi on mahdollista. Pitsaa ja suklaata vaan vai mitä parin kilon voipaketteja päivittäin. Mä syön ihan mitä mä haluan, joka päivä jonkun pienen herkun ja pitsaa kerra viikossa. Pysyn 164/55 mitoissa vaikka söisin mitä. En edes ehdi syömään koko aikaa niin kuin nuo takaisinlihonneet. Niillä on pakko olla joku sairaus tai tooosi hidas aineenvaihdunta tms.

Vierailija
10/12 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 14:03"]

Mä vaan ihmettelen että miten voi lihota lyhyessä ajassa 40kg?! Mitä hittoa sitä pitää syödä että toi on mahdollista. Pitsaa ja suklaata vaan vai mitä parin kilon voipaketteja päivittäin. Mä syön ihan mitä mä haluan, joka päivä jonkun pienen herkun ja pitsaa kerra viikossa. Pysyn 164/55 mitoissa vaikka söisin mitä. En edes ehdi syömään koko aikaa niin kuin nuo takaisinlihonneet. Niillä on pakko olla joku sairaus tai tooosi hidas aineenvaihdunta tms.

[/quote]

Tiedoksi sulle, että voi ei lihota, vaan sokeri.

Vierailija
11/12 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 14:02"]

Antakaa neuvoja miten saa pidettyä painon ettei sorru vanhoihin tapoihin? Mulla on tapana ollut jojo laihduttaa

[/quote]

Syö oikeaa ruokaa.

Vierailija
12/12 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 14:03"]

Mä vaan ihmettelen että miten voi lihota lyhyessä ajassa 40kg?! Mitä hittoa sitä pitää syödä että toi on mahdollista. Pitsaa ja suklaata vaan vai mitä parin kilon voipaketteja päivittäin. Mä syön ihan mitä mä haluan, joka päivä jonkun pienen herkun ja pitsaa kerra viikossa. Pysyn 164/55 mitoissa vaikka söisin mitä. En edes ehdi syömään koko aikaa niin kuin nuo takaisinlihonneet. Niillä on pakko olla joku sairaus tai tooosi hidas aineenvaihdunta tms. [/quote]

No, kaikkien elimistö ei toimi samalla tavalla. Jos on taipumusta lihomiseen ja jojotellut aiemmin, paino nousee todella herkästi. Hormonit ja suoliston bakteerit ja se psyyke tietenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi