Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oisko kellään hyviä neuvoja. Huonosti nukkuva lapsi...

Vierailija
08.02.2015 |

Vielä joulun aikaan lapsi nukkui 20.30-7.00 ja kahet 1,5h päikkärit. Nyt me ollaan vieroitettu tutista jo kk takaperin. Nukkuu hädintuskin 20.30-5.00 ja hyvällä tuurilla yhet päikkärit. Mun pää ei kestä tätä. Meinaan joka päivä antaa tutin takasin jos saan sen hyvin nukkuvan lapsen takasin. On nyt 1v5kk.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päikkärit lyhemmäksi? Meillä 1,5 v alkaa jo itse lopettelemaan päikkäreitä, nukkuu ehkä yhdet lyhyet, jos niitäkään. Eri juttu sitten jos on päiväkodissa, väsyy siellä ihan eri tavalla kuin kotihoidossa oleva lapsi.

Vierailija
2/5 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti nukkuva?? Mene itsekin nukkumaan ajoissa illalla, niin jaksat herätä. Moni nousee saman aikaan töihinkin, eikä nuku päikkäreitä :D Niihin sinulla on kuitenkin tilaisuus, kun lapsi nukkuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että se johtuu enää tutista...älä siis suotta sitä enää kaiva esiin :)

Sanoisin, että tää on taas yksi vaihe vaan. Meillä oli samaa superaikaisin heräämistä jossain vaiheessa, mutta nyt aamut alkavat taas klo 6-7 päivästä riippuen. En myöskään väkisin estäisi nukkumasta päikkäreitä, lapsi on kovin pieni vielä ja ainakin meillä oli niin, että mitä enemmän nukkui, sen enemmän nukkui :)

Koita kestää ja niin, malta itsekin mennä ajoissa nukkumaan, niin pysyy pää kasassa. Ei se ikuisuuksia kestä!

Vierailija
4/5 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ton ikänen ei enää nukkunut ollenkaan päikkäreitä vaan yöt putkeen 21-09. Meidän kuopus 7kk nukkuu kahdet 30min. päikkärit ja yöt putkeen 20-08.30. Olisko liikaa päikkäreitä teidän pikkuisella? Tai oppinut viimeaikoina jotain uutta mikä pyörii mielessä eikä malta nukkua? Mutta siis mun korviin tuo unimäärä kuulostaa kyllä aika hyvältä, lapsihan nukkuu yli 10h vuorokaudessa, se on ihan riittävästi!

Vierailija
5/5 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin että kyseessä on vain jokin ohimenevä vaihe. Meillä myös alle 2-vuotias alkoi heräämään klo 4-5.00. Ratkaisu tähän oli se että aloin itse menemään aikaisemmin nukkumaan. Tätä vaihetta kesti muutama kuukausi. Olihan se todella raskasta kun lapsi selkeästi nukkui liian lyhyet yöunet ja oli aamuisin ärtynyt. Pidin kuitenkin kiinni päivärytmistä. Älä jätä päiväunia pois, lapsi tarvitsee vielä niitä. Voimia ap, et ole yksin tämän ongelman kanssa! Tiedän miltä susta tuntuu!!