Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä saataisiin Suomesta perhesurmat loppumaan?

Vierailija
18.11.2021 |

Mikä auttaisi? Tuli mieleen se Ville Salmisen Lahdesta tekemä perhesurma, jossa tappoi itsensä ja vaimonsa. Lapset tyttö ja poika jäi orvoksi. Ja koko hänen facensa oli hehkutusta, kuinka ihanaa elämä on. Ja nyt taas Porvoossa perhesurma.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, voisi olla joku systeemi että esim tukiverkottomia perheitä autettaisiin. Nyt sellaista ei ole. Ne ketä hyysätään on lasun asiakkaita mutta ns ”kunnon perheille” ei ole mitään apua.

Olen itse täysin tukiverkoton ja pärjään, mutta olen usein pohtinut että jos näin ei olisi niin kukaan ei näkisi hätää. Isovanhemmat ei ole elämässä, ei ole sukua, ei sisaruksia (en nyt avaa enempää kuin sen että narsistivanhempani takia olen menettänyt lapsuudenperheeni ja sukuni) ja mitään apua ei siis ole ollut koskaan.

Jos tällainen perhe jotenkin sitten joutuisi kriisiin niin silloin kukaan ei näkisi, kukaan ei auttaisi, kukaan ei puuttuisi, ja tuollaista voisi käydä.

Normaalisti kai olisi niitä sukulaisia, mummoja tms jotka tajuaisi ja näkisi että nyt esim isällä viiraa ja ei ole asiat kunnossa.

Monet suomalaiset on tosi aggresiivisia, masentuneita, onnettomia. Se kai se on juurisyy.

Silti, mikään ei oikeuta siihen että viaton lapsi surmataan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla