Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vttu kun voi olla vaikeaa..

Vierailija
08.02.2015 |

Aina kun ihastun, niin ihastun miehiin joita en uskoisi saavani. Sitten kun saisinkin sen miehen niin ei kiinnosta enää yhtään. Sitten kun en saakkaan haluamaani miestä niin musta tulee lähes pakkomielteinen. Ihastun ja rakastun, pakko vaan saada se mies. Ja jos saan niin ei enää kiinnosta. Jos en saa, niin muutun jotenkin pakkomielteiseksi hänestä. Ihastun miehiin joissa on edes vähän samaa näköä kuin juuri tässä ihastuksessani. En kuitenkaan ikinä laita itse viestiä vaan odotan että hän laittaa mulle. Ja jos se mun ihastus ei ikinä laita sitä viestiä niin jatkan ja jatkan ihastumista saman näköisiin miehiin. Jos taas laittaa, niin kiinnostus lopahtaa heti. Mitä helvettiä tää on? Oon jotenkin sairas selvästi.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sä sisimmässäsi pelkäät sitoutumista, parisuhdetta, aitoa läheisyyttä ja sitä, että joudut avautumaan ja antautumaan toiselle. Siksi haluat aina sellaisia, joita et voi saada ja kiinnostus loppuu, jos tulisikin tilaisuus saada se ihastuksen kohde. Pelkäät ehkä alitajuisesti jätetyksi tulemista. Tai sitten saat vain kiksejä siitä, että saat jahdata ja saat uusia sulkia hattuun.

Vierailija
2/4 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä aika minulta. Mut toisaalta kyllä tykkään jahdata.. Oon jotenkin koukussa siihen tunteeseen että tuntuu helvetin pahalta kun en voi saada haluamaani miestä. En haluaisi, mutta sitten taas haluan kärsiä ja tuntea pahaa oloa kun en saa haluamaani miestä. Huhhuh kuulostaa hullulta. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot siis masokisti. Glad to be unhappy :D  Olen vähän samanlainen. Ihastun aina niihin, joita en voi saada, ja ne, jotka ihastuvat minuun, eivät kiinnosta mua. Mielenkiinto helposti katoaa, jos mies antaa vastakaikua ja alkaa olla liian "helppo". Mutta sanoisin myös, ettei nämä henkilöt, joita jahtaat ja jotka lakkaavat myöhemmin kiinnostamasta, ole sulle niitä oikeita... Tai haluaisin ainakin omalla kohdalla uskoa niin. Vaikeaa on kyllä :)

Vierailija
4/4 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 03:10"]Oot siis masokisti. Glad to be unhappy :D  Olen vähän samanlainen. Ihastun aina niihin, joita en voi saada, ja ne, jotka ihastuvat minuun, eivät kiinnosta mua. Mielenkiinto helposti katoaa, jos mies antaa vastakaikua ja alkaa olla liian "helppo". Mutta sanoisin myös, ettei nämä henkilöt, joita jahtaat ja jotka lakkaavat myöhemmin kiinnostamasta, ole sulle niitä oikeita... Tai haluaisin ainakin omalla kohdalla uskoa niin. Vaikeaa on kyllä :)
[/quote]. Wautsi! Kiitos viestistä:) on jotenkin hassua ajatella että olisin masokisti mutta ajatus ei ole mahdoton. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi