Muita, jotka alkaneet kaivata nuoruuttaan??
Iskenyt hirmu haikeus nuoruusaikoja kohtaan.. Sitä tunnetta, kun liftailtiin ympäri Suomen, tutustuttiin ennestään tuntemattomiin extempore, katseltiin poikia ja flirttailiin, varailtiin ja piiloteltiin pussikaljoja, kierrettiin festareita, käytiin yöuinneilla puolituttujen kanssa, biletettiin hulluna...Sitä ihanaa teineilyä, jolloin kaikki oli uutta ja ihmeellistä..ja kokemisen arvoista...
Muilla tälläistä? Kaipaatteko sitä tuoreutta, joka elämään sisältyi teini-iässä?
Kommentit (13)
Kaipaan nuoruutta, vapautta ja helppoa elämää. Nykyään kaikki on niin kurjaa. Raahaudutaan päivästä toiseen ja aina pitää pystyä suoriutumaan kaikesta. Vastuu painaa.
En minäkään halua palata nuoruuteen, mutta muistelen aikaa kaihoudella. Tietää, että se spontaanius, rohkeus ja luottamus suhtautumisessa ihmisiin ja elämään yleensä ei palaa enää koskaan.ap
Voi kun oltais tutustuttu teininä.. olen sitä ajatellut muutaman kerran..
Kaipaan ja harmittaa, että oma nuoruus jäi koulukiusaamisen vuoksi oikeastaan elämättä. Nykyään elämä on pelkkää töissä käymistä ja laskemista montako päivää on aikaa lomaan.
Jaa. Minä kyllä odotan, että tämä keikka täällä pahojen ihmisten hallitsemassa maailmassa alkaisi olla pian ohi.
Varhaiset pitkät suhteet teini-iässä kaduttaa myöhemmin. Paljon hauskempaa hullutella kavereiden kanssa, kun roikkua poika/tyttökaverin hihassa.
Ei mun nuoruuteen liittynyt oikein mitään mitä ei vois tehdä nytkin, tai no super nintendoa ei taida enää saada final fantasy III:lla
En oo koskaan liftannut, juonut pussikaljoja, kierrellyt festareita, en käynyt yöuinneilla puolituttujen kanssa, enkä bilettänyt hulluna. Eikä edes harmita.
Mulla taasen on asiat täysin päinvastoin. Teininä olin kiusattu, ahdistunut ja paheksuin kaikkea. Mitään ei olisi kehdannut. Nyt lähemmäs kolmekymppisenä tulee tehtyä ap:n mainitsemia juttuja spontaanisti :) Eikös se ole niin, että monella naisella iän myötä estot vähenee ja keski-iässä ovat sitten aika villejä kun sille päälle sattuvat :D
Kyllä kaipaan. Juurikin sitä huolettomuutta ja jännitystä ja kavereiden kanssa touhuamista.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 01:08"]En oo koskaan liftannut, juonut pussikaljoja, kierrellyt festareita, en käynyt yöuinneilla puolituttujen kanssa, enkä bilettänyt hulluna. Eikä edes harmita.
[/quote]
niinpä, se on vaan pieni osa nuorista jotka elää noin.
No ystäviä kaipaan. Nyt vaan joudun yksin harrastamaan kun,mies katsoo lapsia..
Yksin jumppaan, shoppilemaan. 1 kaveria on ka sisko, mitta hekin asuvat 200km päässä..
En kaipaa. Olen nuoruuteni elänyt täysillä ikävuosina 14-21. Se riittää, loppuelämäksi. Pikemminkin, onneksi ei tarvitse palata nuoruuteen.