Pienet rinnat - onko normaalia?
Itselläni rintojen päältä ja alta otettujen mittojen erotukseksi tulee vain 12cm, ja näytän rintojeni puolesta lähinnä esiteiniltä. Onko tämä "normaalia", vai onko kehityksessäni mennyt jotain vikaan?
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Pienet rinnat on normaalia miehellä.
Aika harvinaista nykyään.
Jos äidilläsikin on pienet rinnat, niin kai se sitten on. Voit toki käydä gynellä, jos asia huolettaa.
Olet pikkupoika. Jokainen nainen tietää, että tuo 12 cm erotus on ihan tavanomainen.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin hauskaa. Olen naispuolinen.
Ap
Paljonko nuo päältä ja alta otetut mitat sinulla on?
Vaikea sanoa mitään näillä tiedoilla. Siinä on vissi ero onko ne varhaisteinitissit vai ns. kaulimella littaan ajetut.
Miehenä sanoisin että kuulostaa oikein hyvältä ja seksikkäältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika harvinaista nykyään.
Niioikke. Teinipojillakin alkaa olla jo B-kupit.
Varusmiesten cooper-tulos kehittyy kohti 1000m haamurajaa eikä kolmannes alokkaista kykene vetämään yhtään leukaa
Vierailija kirjoitti:
Päältä 95cm, alta 83cm.
Ap
Kuppikokosi on D!
Ihan normaalia. UK-kuppikokomitoituksen mukaan olet noin DD kuppikokoa. Tervetuloa alapeukut, mutta googlatkaapa huviksenne🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päältä 95cm, alta 83cm.
Ap
75DD on oikea liivikoko sulle.
Mulla mitat 70 cm ja 88 cm, olen pienirintainen. Kuulostaa todella pieneltä toi 12 cm erotus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päältä 95cm, alta 83cm.
Ap
Miten se on mahdollista? Yleensä itsellä on ollut käytössä 80A, jossa kuppi tosin on liian iso.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mulla mitat 70 cm ja 88 cm, olen pienirintainen. Kuulostaa todella pieneltä toi 12 cm erotus.
Niinhän se on. Onneksi mulla on sentään leveät lanteet. En kestäisi, jos minulla ei olisi ollenkaan naisellisia muotoja!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olet pikkupoika. Jokainen nainen tietää, että tuo 12 cm erotus on ihan tavanomainen.
Mistä sie tuon päättelit? Et sie tiiä, ettei tuollasia voi nuor nainen tietää, jos ei siitä ole koskaan puhuttu kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päältä 95cm, alta 83cm.
Ap
Miten se on mahdollista? Yleensä itsellä on ollut käytössä 80A, jossa kuppi tosin on liian iso.
Ap
Käytätkö topattuja kuppeja? Ne ei istu oikein kenellekään, ja jos niissä on yläosassa tyhjää ei se tarkoita että ne on pienet vaan että ne on väärän malliset sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Kuppikokosi on D!
Mutta mikä koko onkaan ultra-bra?
Kuva?