Yksin baariin?
Eli, olen yh ja minulla on erittäin harvoin lapsivapaata aikaa. Nyt tänään on lapsivapaata aikaa ja tietenkin karveri kenen kanssa olisin lähtenyt baariin sairastui. Nyt siis ei ole seuraa mutta kamala hinku mennä baariin. En ole missään tälläisessa paikassa käynyt pariin vuoteen ja nyt mietin kehtaanko mennä yksin?
Kommentit (12)
Ihanaa kuvailit just miten meni 6kk sitten kun viimeksi oli lapsivapaata....
ap
Mikä paikkakunta, millaisia baareja? :) Itse haluaisin joskus mennä yksin, mutta olen kans yh joten haluan aina olla ystävien seurassa silloin kun saan vapaaillan.
Kehtoot, olen itsekin kehdannut mennä yksin
Asun Lohjalla ja en itse asiassa kauhean hyvin edes tiedä mitä baareja täällä on. Siitä on niin kauan aikaa kun oikeasti olen mihinkään mennyt. Mikä siinä on että mitä vanhemmaksi tulen siitä arempi minusta tulee? Ihan tyhmää. Äitinä ole suurisuinen ja kovapäinen ja naisena säikky ja arka :)
ap
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 21:41"]
Asun Lohjalla ja en itse asiassa kauhean hyvin edes tiedä mitä baareja täällä on. Siitä on niin kauan aikaa kun oikeasti olen mihinkään mennyt. Mikä siinä on että mitä vanhemmaksi tulen siitä arempi minusta tulee? Ihan tyhmää. Äitinä ole suurisuinen ja kovapäinen ja naisena säikky ja arka :)
ap
[/quote]
Onko Lohjan kokoisessa paikassa useampia vaihtoehtoja?
Mä luulin, että näm ovat satuolentoja, jotka käyvät baarissa itsekseen! Kuka itseään kunniottava ihminen voi esiintyä julkisella paikalla ilman ympäröivää seuruetta! Hell no!
Mä tässä meikkailen ja kuuntelen musiikkia. Voi hyvinkin olla että parin tunnin päästä pesen meikit pois ja menen nukkumaan. Kyllä kumminkin harmittaisi jos taas menee se 6kk ja en oikeastaan ikinä uskalla mihinkään mennä. Lapsivapaa ja olen siivonnut.... Ja kattonut Forrest Gump leffan, moimoi
ap
Mee vaan, itsekin menisin jos vapaata olis :)
Tottakai kehtaat ja kaksin sitten kotiin ;)
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 22:22"]
[/quote]
Päätin hetki sitten että seuraava vastaus ratkaisee menenkö vai enkö :D Wohoo :) Menenpä sitten baariin. Aina voi seuraa toivoa mutta en usko että mä niin rohkeaksi uskalla heittäytyä. Tässä on niin pitkä aika viime flirtistä että en varmaan enää osaa.... ;)
ap
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 22:52"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 22:22"]
[/quote]
Päätin hetki sitten että seuraava vastaus ratkaisee menenkö vai enkö :D Wohoo :) Menenpä sitten baariin. Aina voi seuraa toivoa mutta en usko että mä niin rohkeaksi uskalla heittäytyä. Tässä on niin pitkä aika viime flirtistä että en varmaan enää osaa.... ;)
ap
[/quote]
mene ihmeessä, terveisin romanttinen mies 42v
Kehtaat, mutta tuskin lähdet. Istut vaan illan ja yön netissä ja huomenna sitten harmittaa.