Joulun aika on menossa pilalle
Laittavat kohta kaikki luukut kiinni ja kiellot kirkkoon, myyjäisiin ja kauneimpiin joululauluihin. Kuten viime vuonnakin kävi. Juuri jouluksi täysi sulku.
Sen oikein huomaa, miten ovat päästäneet tartunnat marraskuussa leviämään, että saavat joulun pilattua.
Kommentit (14)
Se on tätä vihervasemmistolaista politiikkaa. En minäkään ole uskonnollinen, mutta kunnioitan kyllä suomalaisia perinteitä. Hallitus ei kunnioita.
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on rokottamattomien osalta, joilla ei ole passia.
Ei siihen passit auta. Tulet näkemään.
Vierailija kirjoitti:
Olen minäkin rokotettu, mutta ei minulla mitään passia ole. Tai on, mutta meni vanhaksi varmaan viisi vuotta sitten. Mitä hiton väliä jollakin passilla on tämän asian kanssa?
Mikä täyssulku oli viime jouluna? Itse olin ainakin baarissa, ravintolassa syömässä ja matkustinpa vielä Lappiinkin
Tilanne pahenee koko ajan, kun kaikki rajoitukset poistettiin. Koronapassi olisi pitänyt ottaa täydellä teholla käyttöön viimeistään elokuussa. Ihme vanuttamista nyt hallituksella toimet asian suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Se on tätä vihervasemmistolaista politiikkaa. En minäkään ole uskonnollinen, mutta kunnioitan kyllä suomalaisia perinteitä. Hallitus ei kunnioita.
höpöhpöpöpöpp.ihan sama,ei se ole hallituksen vika kun typerät ihmiset eivät hae rokotteita,oma vika kun joulu peruutetaan! ähäkutti.
Joulu on ihan turha juhla. Joutaa mennäkin.
Höpö höpö. Nyt on rokotukset ja lapsetkin sairastaneet juuri koronan. Joulun voi ottaa aivan rennosti, ei mitään stressiä. Ostoksilla voi käydä hyvillä mielin, sukua nähdä, lomailla jne.
Ei viime vuonna ollut kauneimpia joululauluja. Se oli pettymys. Ja joulukirkkoonkin haluaisin päästä.
Oon vapaalla 3 päivää. Netflix pyörii, kokista on tarpeeksi kaapissa.
Tuskin laittavat rokotetuilta. Minä rokottamaton pysyn kotona käskemättäkin.