Onko joku tabu sanoa että yliopistossa ei ole mukavaa
Tuntuu että olen ainoa joka ei viihdy opiskelijaelämässä? Ainakin kaikki ympärillä hypettävät koko ajan ihan hirveästi joka asiaa
Kommentit (47)
Miten yliopistoikäiset edes jaksaa enää bilettää? Eikö se oo teinien hommaa?
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 15:18"]
Miten yliopistoikäiset edes jaksaa enää bilettää? Eikö se oo teinien hommaa?
[/quote]
Tää nyt on mun mielipide mutta yliopistossa on ehkä suurempi osa ihmisistä niitä hiljaisia tyyppejä mitkä eivät kotona asueessaan osanneet, uskaltaneet tai halunneet kapinoida ja sikailla joten biletyskokeilut tapahtuu vasta myöhemmin.
Ei ole tabu, mutta perustelut on oltava hyvät ja asialliset. Ei riitä joku Tääääl eiiii ooooo kivaaaaaa (nasaalisesti äännettynä).
Itselleni jäi täydeksi mysteeriksi, miten yliopistoporukka oikein tutustui toisiinsa. Hetkessä oli muodostunut porukoita, jotka juttelivat keskenään. Itse olin täysin ulkopuolinen ja aina pihalla kaikesta. Muissa opiskelumuodoissa (koulu, opisto, kurssit) olen kyllä tutustunut ihmisiin ja saanut kavereitakin.
lika barn leka bäst. Jos et sovi yliopistomaailmaan, niin sitten ehkä kannattaa tehdä osapäivätöitä joista voi luisua suoraan työelämään ilman yliopistotutkintoa. Mutta ei ne työpaikatkaan mitään seurustelukerhoja ole, joissa emäntä pitää huolta, että kaikilla on kivaa.
No ei kai siihen verkostoitumiseen bileitä tarvitsekaan? Ainakin TTY:llä on paljon sellaisiakin kerhoja, joissa biletys ei ole se pääasia, ehkä jotkut pikkujoulut vaan. Eikö muissa yliopistoissa ole?