Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko kysya miehelta, etta koska muuttaa pois?

Vierailija
07.02.2015 |

Tilanne ollut meneillaan jo jonkin aikaa, etta mies muuttaa pois meidan kodista. MUTTA MITAAN EI TUNNU TAPAHTUVAN?? Alan olla jo kyllastynyt, etta tuo mies joka taman kaiken jalkeen tuntuu ihan vieraalta, viela majailee taalla. Ei olla lapsille viela kerrottu, etta on lahdossa, mutta oisko mun jo aika puuttua asioihin, etta mene perkele. Han maksaa jo vuokraa kampasta lahistolta. Eli lapset on istutettava alas ja aika kertoa.. ja mies ulos! Miten se voi olla niin hankalaa??

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten kenellakaan mitaan sanomista tasta? Ap tassa. Sen kannalta olen miettinyt, etta en sano mitaan, ettei sitten joskus tulevaisuudessa paase sanomaan, etta 'sinahan kaskit minun lahtea'. Menisi oma-aloitteisesti, mutta kun tuntuu kestavan ja kestavan. 

Vierailija
2/7 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä merkitystä sillä on, että mies pääsisi sanomaan, että sinä käskit minun lähteä? Jos asunto on jo vuokrattu, niin mitä hän siellä enää majailee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko sopineet erosta? Luuleeko se, että jatkatte kuitenkin?

Vierailija
4/7 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei kiinnosta!

Vierailija
5/7 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syysta se tuntuu tarkealta, etten heittanyt hanta ulos. Varmaan lapsein kannalta. Tama on tullut hanen aloiteestaan ja olen ihan ok asian kanssa. Ollaan oltu kavereita, ei rakastavaisia jo monta vuotta, muuten ihan normaali perhe. Matkustellaan paljon, kaydaan joskus ulkona kaksin, nauretaan paljon. Han haluaa jotain enemman ja syvempaa ja paljon seksia varmaan. Ehka viidenkympin kriisi (on 47). Ei han luule etta jatketaan, enka minakaan halua nyt kun olen asiaa enemman ajatellut. 

Vierailija
6/7 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

any more comments? ap

Vierailija
7/7 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuossa ole sinula itselläsi valinnan paikka. Kumpi on tärkeämpää:

1. Mies lähtee ja ssat olla rauhassa

2. Lapselle ei jää mielikuvaa että heitit miehen ulos

Jos 1. niin käsket miehen lähteä, jos 2. niin annat tilanteen olla, ehkä kysyt mieheltä mitä hän on aikonut tehdä.

molempia et nähtävästi voi saada, joten sinun on valittava tärkeämpi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä