Kuka hoitaa lapsianne kun käytte miehenne kanssa yhdessä baareissa?
Kuinka usein käytte yhdessä tai erikseen baareissa? Minkä ikäiset lapset? Onko lapsille ok, että käytte baareissa? Minkä ikäiset lapset voi jättää yksin kotiin baarireissun ajaksi?
Kommentit (66)
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 18:16"]
Joka toinen kk käymme konsertissa tai teatterissa, jolloin yövymme myös hotellissa. Lapset ovat tällöin isovanhemmillaan, kummeillaan tai kavereillaan. Teini-ikäisiä ovat, mutta vielä ei yksin jätetä.
[/quote]
Minkä ikäisiä olivat kun aloitte käymään?
Käyn baarissa ehkä kerran viikossa. Vaimoni tulee mukaan pari kertaa kuussa, muuten olen ystävien kanssa. Lapsia ei ole, joten on helppo käydä niin usein kuin haluaa. Asun kaupungissa, jossa on erinomaisia baareja.
Lapset ovat joko isällään, mutta jos on joku meno kun lapset olisivat kotona, heitä kaitsee joko mummu tai sitten lasten serkku.
Siskoni vahtii. Lapset nyt 5v. ja 9v.
Aika harvoin käydään missään (varsinkaan baarissa) koska sinne palaa niin tuhottomasti rahaa. Mutta karkeasti arvioituna ehkä pari kertaa vuodessa.
Yleensä lähdetään miehen kanssa kalaan (ilmaista touhua) ja lapset jäävät siskolleni yökylään.Tätä tapahtuu kesällä aika usein.
"Onko lapsille ok, että käytte baareissa? " o_O
Emme juuri käy, mutta jos satutaan kerran vuoteen innostumaan niin lapsi on mummolassa yötä, ikää 5 v.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 18:36"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 18:16"]
Joka toinen kk käymme konsertissa tai teatterissa, jolloin yövymme myös hotellissa. Lapset ovat tällöin isovanhemmillaan, kummeillaan tai kavereillaan. Teini-ikäisiä ovat, mutta vielä ei yksin jätetä.
[/quote]
Minkä ikäisiä olivat kun aloitte käymään?
[/quote]
Nuorempi taisi olla kymmenen korvilla.
Käyn varmaan keskimäärin pari kertaa viikossa katsomassa keikkoja tai itse keikalla baarin tapaisissa paikoissa ja mies suunnilleen saman verran mutta ei aina samoissa paikoissa. Lapsia ei hoida kukaan kun niitä luojan kiitos ole.
Mies ei käy baareissa koskaan, minä ehkä kaksi kertaa vuodessa. Muute käyn kyllä iltaa viettämässä ystävän luona, mutta lähinnä olemme hänen kotonaan, käymme ehkä saunassa ja juttelemme PALJON. Samalla toki kuluu alkoholiakin, mutta ns kännissä ei olla koskaan. Tätä harrastan kerran 1-3 kuukaudessa. Lapset ovat aina isänsä kanssa kotona.
Ä23
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 18:37"]
Käyn baarissa ehkä kerran viikossa. Vaimoni tulee mukaan pari kertaa kuussa, muuten olen ystävien kanssa. Lapsia ei ole, joten on helppo käydä niin usein kuin haluaa. Asun kaupungissa, jossa on erinomaisia baareja.
[/quote]
Koettakaa hillitä kateutenne, alapeukuttajat. -4
Baarissa käymme ehkä kerran vuodessa. Ja noin kerran kuussa käymme elokuvissa tai syömässä ja silloin joko minun pikkusisko ja hänen poikakaveri tulee meille tai sitten viedään isovanhemmille. Kerran vuodessa käymme myös miehen kanssa kahdestaan pidennetyllä viikonloppulomalla, sillon lapset mummolassa. Ja lapsilla ikää nyt 8, 5 & 2. Vauvavuotena on tuo ulkomaanreissu jääny välistä.
Miksi lapsettomat kommentoi XDDDDDDD ??
Ei kukaan. En edes kerro heille, jos menemme viettämään iltaa ja ihan hyvin pärjäävät. Tosin molemmat asuvat jo omissa kodeissaan. :)
Vauva 6kk. Vahtii anoppi, appi ja tädit.
Kun lapset oli pieniä niin pari kertaa vuodessa tuli käytyä yhdessä jossain "baarissa" ja silloin lasta/lapsia hoiti mumma tai mummin...yökylässä.
Ei perheellisten kuulu käydä baareissa.
En ole koskaan kysynyt lapsilta lupaa saanko mennä baariin ;) mielellään siis menevät pari kertaa vuodessa mummolaan yökylään.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 18:45"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 18:37"]
[/quote]
Koettakaa hillitä kateutenne, alapeukuttajat. -4
[/quote]
Eiköhän alapeukutuksissa ole kyse siitä, että vastasit kyselyyn, joka ei koskenut sinua. Luetun ymmärtämisessä näköjään vika. Otsikossa jo asian pointti.
Onko vanhempien viihteelläkäynti ihan ok lapsille, alle teini-ikäisille?
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 18:54"]
Onko vanhempien viihteelläkäynti ihan ok lapsille, alle teini-ikäisille?
[/quote]
Huvittaa ajatus kysyä lapselta että saiskos äiti ja isi nyt käydä ottamassa pari kaljaa kun oot mummolla...