Rakastuin leskeen
Tapasin ihanan miehen, jonka kanssa haluan jakaa elämäni, mutta miehen teinitytöt tekevät kaikkensa, että tämä ei onnistu. On harkittu muuttamista yhteen (miehellä omakotitalo, minulla kolmio), mutta miehen talossa ei saa muuttaa mitään, ei verhoja, ei sohvaa, ei lattialampun paikkaa puhumattakaan siitä, että työhuoneesta tulisi huone pojalleni ja tytölle rempattaisiin huone nykyiseen ylimääräiseen aulatilaan. Kaikkeen tulee työtiltä ehdoton kielto ja mies vain nössöttää, että "kun tämä kuitenkin on Adan ja Millan koti". Olen puhunut, että entä jos myytäisiin kumpikin asunnot pois ja ostettaisiin yhteinen, mutta ei käy sekään, kun tytöt eivät suostu myyntiin.
On yritetty olla viikonloppuja yhdessä, mutta miehen tytöt tekevät erittäin selväksi, että ei olla tervetulleita. Mitä tahansa uutta yrittää, tulee aina muistutus, että "te ette asu täällä" tai "isällä on tähän asumisoikeus, sinulla ei". Joskus mies on viikonlopun meillä ja silloin menee hienosti, tyttöjensä isoäiti on silloin "kotimiehenä" ettei ne teinit heitteillä ole.
Onko vain pakko odottaa 5 vuotta, että nuorempikin tytöistä on täysi-ikäinen ja voivat asua taloa kahdestaan?
Miehellä on 13v ja 15v tytöt, minulla 5v tyttö ja 8v poika.
No ei ihme jos ne tytöt ei halua sun pikkulapsia pilaamaan omaa kotirauhaansa. Ymmärrän heitä oikein hyvin. Asukaa omissa ja muuttakaa sit vasta yhteen kun tytöt muuttaa kotoa.