Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Facebookin muut viestit kansio? Voi ei!

Vierailija
07.02.2015 |

Siis onko tosiaan niin, että jos laitat tuntemattomalle viestiä niin se menee hänellä suoraan muut-kansioon eikä saa suoraan ilmoitusta uudesta viestistä?? 

Just kun uskaltauduin laittamaan viestiä ihastukselleni niin nyt hän ei sitten näe sitä? Kertokaa joku onko tämä nyt näin! :(

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just noin

Vierailija
2/29 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Mulla on siellä muut-kansiossa viestejä joltain randomtyypeiltä, jotain turkkilaisia tai vastaavia, en tiedä mistä ovat mut bonganneet. Mut yksi mies jonka kanssa ollaan samassa ryhmässä, laittoi viestiä ja se tuli ihan yleiseen kansioon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se noin on.

Vierailija
4/29 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo minä jossain vaiheessa huomasin, että mulla oli muut viestit -kansiossa tosi vanhoja viestejä, joista en ollut tiennyt mitään. 

Vierailija
5/29 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se näin on. Hänen pitää hoksata erikseen käydä lukemassa ne "muut" ja ainakaan itse en ole lukenut omiani taas muutamaan kuukauteen, ei sitä vain muista tarkistaa.

Laitoin aikoinaan viesti Tomi Björckille tämän palstan loanheittoketjuista, mutta ei ole vastannut. Ehkä ei hänkään ole lukenut omiaan :D :D

Vierailija
6/29 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle muuan ihminen, jonka kanssa ei olla ikinä oltu FB-kavereita, laittoi joku aika sitten viestiä, ja se tuli kyllä ihan normaalisti sinne inboksiin ilmoituksen kera.

Vierailija
7/29 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, itse sain kerran viestin, enkä sitä huomannut. Sit kuukausien päästä kävi ilmi...

Vierailija
8/29 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi perskule sentään... mikähän järki tossakin nyt on... eli menipä päin puuta nyt sitten tämä.

ap

Vierailija
9/29 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 15:17"]

En tiedä. Mulla on siellä muut-kansiossa viestejä joltain randomtyypeiltä, jotain turkkilaisia tai vastaavia, en tiedä mistä ovat mut bonganneet. Mut yksi mies jonka kanssa ollaan samassa ryhmässä, laittoi viestiä ja se tuli ihan yleiseen kansioon.

[/quote]Mut miks mulle tän yhden miehen viesti tuli läpi? Sitä mä itse vähän ihmettelen, vaikuttaakohan samaan ryhmään kuuluminen? Miten teillä muilla menee esim. kirppisrymien viestit?

Vierailija
10/29 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 15:18"]Laitoin aikoinaan viesti Tomi Björckille tämän palstan loanheittoketjuista[/quote]

Miksi ihmeessä?

Vierailija
11/29 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 15:19"]

Mulle muuan ihminen, jonka kanssa ei olla ikinä oltu FB-kavereita, laittoi joku aika sitten viestiä, ja se tuli kyllä ihan normaalisti sinne inboksiin ilmoituksen kera.

[/quote]

Niin mäkin olen saanut! Riippuisko se ihan siitä suodatus-asetuksesta, jos jollain on se tiukempi suodatus niin menee muihin viesteihen ja jos se perussuodatus niin tulee ihan normi inboxiin?

Vierailija
12/29 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

WTF, nro 6, luulitko että se oikeasti vastaisi noin idioottiin viestiin...

Vierailija
13/29 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, mä huomasin just viestin vanhalta luokkakaverilta jonka hän oli lähettänyt heinäkuussa:D

Vierailija
14/29 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

maksamalla saat viestin normaali boksiin myös sellaiselle ihmiselle joka ei ole fb kaverisi

Vierailija
15/29 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lähetä kaveripyyntö???

Vierailija
16/29 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 15:21"]

[/quote]

Niin mäkin olen saanut! Riippuisko se ihan siitä suodatus-asetuksesta, jos jollain on se tiukempi suodatus niin menee muihin viesteihen ja jos se perussuodatus niin tulee ihan normi inboxiin?

[/quote]Mikä suodatusasetus? Mä en ainakaan ole muuttanut asetuksia, yhtä tiukalla olleet alusta alkaen. Tää turkkilaisilta viestejä saanut kyselee :)

Vierailija
17/29 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 15:21"]

[/quote]

maksamalla saat viestin normaali boksiin myös sellaiselle ihmiselle joka ei ole fb kaverisi

[/quote]Ai maksamallakohan toi yksikin mies sai viestinsä läpi? Aika outoa et kukaan maksaisi FB:stä...

Vierailija
18/29 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos on se face mesenger? Siinähän lukee et saaja näkee viestin välittömästi.

Vierailija
19/29 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen ihmetellyt tuota että sehän oli jossain vaiheessa että maksamalla ne kai saa pääkansioon. Onko tuosta enää kuulunut?

Itse olen saanut noilta ulkomaisilta "ihastelijaspämmääjiltä" viestejä ihan normaaleilla ilmoituksilla pääkansioon, eikä todellakaan mitään yhteistä minulla heidän kanssaan ole. Ei kai nuo tosiaan maksa siitä että laittelevat jokaiselle keski-ikäiselle haaskalle viestejä kuinka ihana tämä on, vaikka profiilissa hädin tuskin on kuvaa josta näkee naamaa tai muutakaan?

Vierailija
20/29 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmm...

Jos en ole tietyn henkilön kaveri Facebookissa, miten voin olla varma, että tälle henkilölle lähettämäni viesti tavoittaa hänet?

Viestit, jotka lähetät henkilölle, jonka kaveri et ole Facebookissa, toimitetaan tämän henkilön Muut-kansioon. Voit kuitenkin lähettää viestisi tämän henkilön postilaatikkoon maksamalla siitä.

Kun tämä mahdollisuus on käytettävissä, näet hinnan viestisi alapuolella. Henkilö, jolle lähetät viestin, ei saa ilmoitusta siitä, että olet maksanut viestin toimittamisesta.

Koska muilta kuin kavereilta postilaatikkoon ohjattavien viestien määrää on rajoitettu, maksamisvaihtoehto ei aina ole näkyvissä.

https://fi-fi.facebook.com/help/326534794098501/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme