Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärrätädille tiedoksi:

Vierailija
07.02.2015 |

Miehesi ilmoitti tänään minulle, että haluaisi tulla käymään luonani "kahvilla" lähiaikoina.

Kannattaisi varmaan sitä pimpslooraa tarjota miehellesi useammin, ettei hänen tarvitsisi satoja kilometrejä ajella pillun perässä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku vieras varattu mies ahdistelee sinua - eiköhän olisi tehokkaampaa sanoa ihan suoraan asianomaiselle, ettei kiinnosta. On nimittäin aivan tuhottoman pitkä kiertotie: vauvan av-> ärrän täti -> ärrän tädin mies. Jos kaikki viestintäsi on näin vaikeaa, ihan ihmettelen, kuinka ylipäätään tulet toimeen muiden ihmisten kanssa.

Vierailija
2/17 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko ap sanonut ettei kiinnosta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis te toiset naiset ootte kyllä niin typeriä.

Vierailija
4/17 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 15:35"]

Siis te toiset naiset ootte kyllä niin typeriä.

[/quote] Eiköhän se mies tässä ole typerä, kun etsii toisia naisia. Ja se ykkösnainen, kun ei pesäänsä voi antaa miehelle.
T: ap

Vierailija
5/17 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 15:29"]

[/quote] Olen kertonut tälle että minulle riittää yksi mies, toista en tarvitse. 
t:ap

Vierailija
6/17 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typeryysjärjestys
1. Mies
2. Sinä
3. Ei kukaan.

Vierailija
7/17 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Jos kiinnostaa, miksi sitten valittaa täällä? Olisi sitten tyytyväinen, että mies on tulossa "kahville". Jos taas yrittää viestiä ärrätädille, että tämän pitää luovuttaa viimeinenkin optio omaa mieheensä jonkun randomin vuoksi, niin turha toivo. Sille miehelle on ok, että käyttää kahden naisen palveluja. Olet retkahtanut väärään mieheen. Ihan itseaiheutettu ongelma.

Vierailija
8/17 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ykkösnainen on kertonut sinulle montako kertaa hän sitä pesää antaa.. miehen sanaan jos luotat tuollaisissa asioissa niin horloikkista vaan ja onnea

Vierailija
9/17 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 15:39"]

[/quote]

Jos kiinnostaa, miksi sitten valittaa täällä? Olisi sitten tyytyväinen, että mies on tulossa "kahville". Jos taas yrittää viestiä ärrätädille, että tämän pitää luovuttaa viimeinenkin optio omaa mieheensä jonkun randomin vuoksi, niin turha toivo. Sille miehelle on ok, että käyttää kahden naisen palveluja. Olet retkahtanut väärään mieheen. Ihan itseaiheutettu ongelma.

[/quote] Kannattas varmaan rauhottua ja lukea noi mun viestit uudelleen ihan ajatuksen kanssa, ennen kuin lähettelet noita aivopierujasi. 

Vierailija
10/17 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaatko ollenkaan miten halpa olet? Nainen siis tyhmä jos ei anna pesää. Muuta ei naisen tarvi tehdä?

Vierailija
11/17 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan anna miehelleni pelkästään sen takia että pelkään hänen lähtevän pimpslooran perään. Herranjumala olen kyllä enemmän arvoinen ja suhteemme vähän korkeammalla tasolla. Meillä harrastetaan seksiä ihan yhteisymmärryksessä ja himosta. Kokeilkaa joskus tasavertaista suhdetta älkääkä vain pitäkö itseänne reikänä.

Vierailija
12/17 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 15:42"]

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 15:39"]

[/quote]

[/quote] Kannattas varmaan rauhottua ja lukea noi mun viestit uudelleen ihan ajatuksen kanssa, ennen kuin lähettelet noita aivopierujasi. 

[/quote]

Hah hah itsehän et tiedä mitä oikein haluat! Mitä se sinua liikuttaa, kuinka paljon ärräntäti antaa römpsäänsä omalle miehelleen?

Vierailija
13/17 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te kaikki olette vain tekopyhiä reikiä.

Vierailija
14/17 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä hyvänäsi vaan, vahinko on sinun puolellasi.

Vierailija
15/17 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

So what? Sellaista se on kun elää rutiinipillun kanssa.

Vierailija
16/17 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
17/17 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Vantaalla? Itä-koillis Vantaalla?