Kaipaisin teiltä apua tämän miehen analysointiin
Tiedän, että tämän aiheen ympärillä pyörivät avaukset ärsyttävät ihmisiä, mutta meillä yksinäisillä ihmisillä ei oikein ole muutakaan mahdollisuutta saada muiden mielipiteitä kuin kirjoittamalla keskustelupalstalle..
Olen siis tapaillut parisen kuukautta miestä, jonka elämä on melko raffia. Hänellä on siis kaikenlaisia ongelmia johtuen siitä, että hän päätyi huonoille teille jo lapsuudessaan.
Hän sanoi lopulta minulle, ettei halua nyt olla kenenkään kanssa, koska hänellä on niin rankkaa ja pitää hoitaa asioita. Kertoi että joku toinenkin on tällä hetkellä häneen ihastunut, mutta oli kuulemma hänellekin sanonut, ettei halua olla nyt kenenkään kanssa.
Mies sanoi, että hän ottaa minuun yhteyttä sitten kun on sen aika, että hänestä voisi olla parisuhteeseen ja korosti, ettei unohda minua.
Minulle tämä oli ok, ymmärrän häntä ja olen tyytyväinen siihen, että hän vihdoin puhui suoraan.
Mutta myönnän, että minua jäi vaivaamaan se, miksi hän mainitsi jostain toisesta häneen ihastuneesta naisesta. Mikä siinä oli pointtina?
Ja mikä tärkeintä, voiko mitenkään olla mahdollista, että hän todella ottaa minuun yhteyttä tulevaisuudessa?
Kommentit (28)
Jos ei melko pian ota yhteyttä, niin ei todennäköisesti ota ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuli vain noista vastauksista mieleen, että eikö teillä kellään ole ollut suhteen alkupuolella apävarmoja podintoja suhteesta tai toisen aivoituksista ja sitten ajan kanssa asiat ovat selkiytyneet ja kulkeneet hyvään suuntaan ja suhteesta on muodostunut toimiva rakkausliitto?
En nyt tarkoita ihan ap:n tasoista ongelmaa, mutta siinä tapailun ja suhteen alkuvaiheessa tulevia epävarmuustekijöitä?
Tuon tasoisia? No ei, ei todellakaan. Mutta enpä muutenkaan olisi ryhtynyt mihinkään "raffia" elämää viettäneen miehen kanssa.
Erittäin erittäin harvinaista, että nämä "otan sitten joskus tulevaisuudessa yhteyttä" miehet koskaan enää ottavat yhteyttä.
Miksi ihmeessä siis jäädä odottelemaan, että olisinko minä nyt sitten kuitenkin se yksi miljoonasta naisesta, jonka kohdalla tarina päättyykin onnellisella tavalla?
Haluaisitko ap kertoa meille, että miksi olet tapaillut parisen kuukautta miestä, jonka elämä on melko raffia? Kun eikö kuitenkin kannattaisi tapailla miestä, jonka elämä ei ole ollenkaan raffia?
Enemmän mä miettisin haluaisinko viettää ”raffia” elämää toisen rinnalla. En.
Voiko miehen puheista mitenkään saada kuvaa, että saattaisi haluta jatkaa raffia elämää? Joku nainen saattaisi haksahtaa anelemaan, että saisi nähdä miestä, vaikka meno olisi kuinka rankkaa.
"Se sitten tarkoittaisi myös entisiä linnakundeja" tai "huumeiden kuljetuksessa voin tarvita apua"
Ap, kysy nyt itseltäsi suoraan: Millaisessa tilanteessa ja millaiselle miehelle sinä itse mainitsisit jostain toisesta sinuun ihastuneesta miehestä samalla, kun kertoisit miehelle ettet halua enää tavata häntä? Ja vastaa tähän kysymykseen nyt itsellesi täysin rehellisesti.
Voin hyvin kuvitella, että sinun vastauksesi saattaisi olla jotakin sen suuntaista, että mainitsisin asian, koska haluaisin rehellisesti kertoa toiselle, että nyt on meneillään tällainen tilanne, tai muuta vastaavaa.
Ja seuraavaksi: älä vain ollenkaan oleta, että tämä raffia elämää elänyt ihastuksesi ajattelisi ollenkaan samalla tavoin kuin sinä. Hän kuulostaa henkilöltä, jonka motiivina ei luultavasti ole rehellisyys, vaan jotain ihan muuta.