Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaipaisin teiltä apua tämän miehen analysointiin

Vierailija
18.11.2021 |

Tiedän, että tämän aiheen ympärillä pyörivät avaukset ärsyttävät ihmisiä, mutta meillä yksinäisillä ihmisillä ei oikein ole muutakaan mahdollisuutta saada muiden mielipiteitä kuin kirjoittamalla keskustelupalstalle..

Olen siis tapaillut parisen kuukautta miestä, jonka elämä on melko raffia. Hänellä on siis kaikenlaisia ongelmia johtuen siitä, että hän päätyi huonoille teille jo lapsuudessaan.

Hän sanoi lopulta minulle, ettei halua nyt olla kenenkään kanssa, koska hänellä on niin rankkaa ja pitää hoitaa asioita. Kertoi että joku toinenkin on tällä hetkellä häneen ihastunut, mutta oli kuulemma hänellekin sanonut, ettei halua olla nyt kenenkään kanssa.

Mies sanoi, että hän ottaa minuun yhteyttä sitten kun on sen aika, että hänestä voisi olla parisuhteeseen ja korosti, ettei unohda minua.

Minulle tämä oli ok, ymmärrän häntä ja olen tyytyväinen siihen, että hän vihdoin puhui suoraan.

Mutta myönnän, että minua jäi vaivaamaan se, miksi hän mainitsi jostain toisesta häneen ihastuneesta naisesta. Mikä siinä oli pointtina?

Ja mikä tärkeintä, voiko mitenkään olla mahdollista, että hän todella ottaa minuun yhteyttä tulevaisuudessa?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tapailla muita miehiä. Sanomalla noin mies "varasi" sinut odottamaan sen varalta, että ei löydä ketään itselleen mieluisampaa kumppania.

Älä ole varalla vaan jatka elämääsi normaalisti, harrasta, tutustu uusiin ihmisiin elä täysillä omaa elämääsi. Itse poistaisin tuollaisen tapauksen nopeasti haalistuvien muistojen joukkoon.

Vierailija
2/28 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä analysoi, analisoi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea alkua pidemmälle enkä uhraa aikaani jonkin "raffia" elämää viettävän/viettäneen analysointiin mutta sinulle annan neuvon. Ja se neuvo toimii aina eikä sen noudattaminen kaduta ikinä jälkeenpäin toisin kuin noudattamatta jättäminen.

Eli.

Siinä vaiheessa kun alkaa tuntea tarvetta analysoida/pohtia miehen käytöstä eli selitellä sitä itselleen parhain päin niin koko juttu on siinä ja on aika jatkaa matkaa yksin.

Vierailija
4/28 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa tapailla muita miehiä. Sanomalla noin mies "varasi" sinut odottamaan sen varalta, että ei löydä ketään itselleen mieluisampaa kumppania.

Älä ole varalla vaan jatka elämääsi normaalisti, harrasta, tutustu uusiin ihmisiin elä täysillä omaa elämääsi. Itse poistaisin tuollaisen tapauksen nopeasti haalistuvien muistojen joukkoon.

Tämä tuli itsellenikin mieleen. Tosin itse en usko että hän etsii ketään. Liikaa ongelmia elämän kaikilla osa-alueilla.

Ap

Vierailija
5/28 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätti sinut varalle odottelemaan, kunnes ottaa yhteyttä -ehkä ei koskaan.

Vierailija
6/28 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jos sinä olisit raffia elämää viettänyt ongelmikko ja rikollinen, odottaisitko kenenkään jäävän sinun yhteydenottoa odottamaan?

Vierailija
7/28 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vain ole sinusta oikeasti kiinnostunut ja halusi sen näin tehdä selväksi. Jos olisi oikeasti kiinnostunut ja ihastunut niin mikään maailman ongelma ei ajaisi sinun edelle vaan haluaisi olla sinun kanssa. Johan hän jo ilmaisi, että on joku toinenkin kuvioissa. Veikkaan, että mies on kiinnostuneempi tästä toisesta ja ehkä haluaa olla hänen kanssaan. Tuo on niin miesten tyyli sanoa, että haluaa nyt olla yksin tai selvittää ongelmiaan ym. Yleensä se tarkoittaa, että ei halua olla juuri sinun kanssa ja on jotain kiinnostavaa ilmaantunut toisaalla.

Vierailija
8/28 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, että yksinäisenä ihmisenä sitä tarttuu mitä pienimpään oljenkorteen, jotta sais helpotusta yksinäisyyteen.

Itselle teki eräs mies samalla tavalla. Ei koskaan ollut enää yhteydessä ja kun itse häneen pari kertaa otin yhteyttä, käyttäytyi todella vaisusti ja kylmästi. Ei ollut mitään viitteitä siitä, että olisi ollut kiinnostunut jatkamaan tutustumista enää koskaan.

Niin kuin tuolla aiemmin joku viisas kommentoi, jos on tarvetta analysoida miehen käytöstä, on aika jatkaa matkaa ilman tätä miestä.

Kun tapasin nykyisen mieheni, ei minun ole missään vaiheessa tarvinnut analysoida tai miettiä mitkä hänen aikeensa ovat minun suhteen. Kaikki on ollut alusta asti selvää ja näin se vain on mennyt myös lähipiirissäni. Kaikki pelailut ja analysoinnit loppuvat siinä vaiheessa kun kaksi toisilleen tarkoitettua ihmistä kohtaavat.

Paljon lykkyä tykö. Luota elämään ja usko sydämessäsi, että ansaitset vilpitöntä, aitoa rakkautta. ❤️

Vierailija
9/28 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten huono itsetunto voi Ap:llä olla ja miksi? Onko sinut kasvatettu joksikin kynnysmatoksi? Eikö oma järki nyt sano, että etäisyyttä ja nopeasti? Mitä hittoa sinä tuollaisella tyypillä teet? Et MITÄÄN. Rakenna oma elämä!

Vierailija
10/28 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vain noista vastauksista mieleen, että eikö teillä kellään ole ollut suhteen alkupuolella apävarmoja podintoja suhteesta tai toisen aivoituksista ja sitten ajan kanssa asiat ovat selkiytyneet ja kulkeneet hyvään suuntaan ja suhteesta on muodostunut  toimiva rakkausliitto?

En nyt tarkoita ihan ap:n tasoista ongelmaa, mutta siinä tapailun ja suhteen alkuvaiheessa tulevia epävarmuustekijöitä?

Vierailija
11/28 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei voi varmuudella tietää, mitä miehen päässä liikkuu. Ehkä tuo oli vain "kohtelias" tapa päästä sinusta eroon, tai ehkä hän näkee teillä mahdollisen yhteisen tulevaisuuden ja ottaa myöhemmin yhteyttä. Kannattaa olla ajattelematta koko tyyppiä, jos mahdollista, ja miettiä asiaa uudestaan vasta sitten, jos myöhemmin kuulet hänestä jotain.

Vierailija
12/28 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän, että yksinäisenä ihmisenä sitä tarttuu mitä pienimpään oljenkorteen, jotta sais helpotusta yksinäisyyteen.

Itselle teki eräs mies samalla tavalla. Ei koskaan ollut enää yhteydessä ja kun itse häneen pari kertaa otin yhteyttä, käyttäytyi todella vaisusti ja kylmästi. Ei ollut mitään viitteitä siitä, että olisi ollut kiinnostunut jatkamaan tutustumista enää koskaan.

Niin kuin tuolla aiemmin joku viisas kommentoi, jos on tarvetta analysoida miehen käytöstä, on aika jatkaa matkaa ilman tätä miestä.

Kun tapasin nykyisen mieheni, ei minun ole missään vaiheessa tarvinnut analysoida tai miettiä mitkä hänen aikeensa ovat minun suhteen. Kaikki on ollut alusta asti selvää ja näin se vain on mennyt myös lähipiirissäni. Kaikki pelailut ja analysoinnit loppuvat siinä vaiheessa kun kaksi toisilleen tarkoitettua ihmistä kohtaavat.

Paljon lykkyä tykö. Luota elämään ja usko sydämessäsi, että ansaitset vilpitöntä, aitoa rakkautta. ❤️

No enpä tiedä. Ihmiset ovat niin erilaisia, ja varsinkin alussa, kun ei vielä tunne toista kunnolla, voi olla vaikea tulkita toisen käytöstä.

Vierailija
13/28 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli vain noista vastauksista mieleen, että eikö teillä kellään ole ollut suhteen alkupuolella apävarmoja podintoja suhteesta tai toisen aivoituksista ja sitten ajan kanssa asiat ovat selkiytyneet ja kulkeneet hyvään suuntaan ja suhteesta on muodostunut  toimiva rakkausliitto?

En nyt tarkoita ihan ap:n tasoista ongelmaa, mutta siinä tapailun ja suhteen alkuvaiheessa tulevia epävarmuustekijöitä?

Ainakin minä epäilin suhteen alussa, että onko mies tosissaan minun suhteeni. Nyt olemme olleet jo n. kymmenen vuotta yhdessä.

Vierailija
14/28 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Mulla on yhdessä suhteessa ollut tuollaista ja syynä oli se, että toinen osapuoli ei ollut oikeasti kiinnostunut. Mikä kyllä aika pian selvisikin.

En enää lähtisi yrittämään suhdetta jossa on heti alussa suuria epävarmuuksia ja/tai kommunikaatio-ongelmia, enkä suosittele että kukaan muukaan lähtee. Ei ole vaikea arvata mikä noissa on se tyypillisin lopputulos.

Vierailija
15/28 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästäkin nähdään, että naisille kelpaa vain j.ännis.

Vierailija
16/28 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt hyvänrn aika sotkrudu ongelmalliseen mieheen. Sinun onni ettei mies ollut kiinnostunut.

Vierailija
17/28 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirry seuraavaan. Voit vaikka löytää rakkauden. Tuo ei kuulosta ihan siltä.

Vierailija
18/28 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä oli. Mies oli aluksi jatkuvasti lopettamassa suhdetta, ja uskoin sen joka kerta ja surin suhteen loppumista. Mies otti kuitenkin aina uudestaan yhteyttä ja suhde jatkui. Ehkä hänellä oli jokin "ristiriitainen kiintymyssuhde" -tyyppinen ongelma. Lopulta kaikki meni hyvin, olemme olleet yli 10 vuotta yhdessä.

Vierailija
19/28 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo se äijä tuonne Helsingin KirkkopuistoOn huomenna pe klo 17:30 niin tarkastellaan äijää joukolla.

Vierailija
20/28 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomeksi sanottuna ei ole kiinnostunut lainkaan, ei aio ottaa yhteyttä, uusi muija on jo...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan