En ole niin pitkään aikaan katsonut telkkaria, etten enää oikein osaa katsoa sitä
Ei vain kiinnosta.
Mitä te katsotte telkkarista?
Kommentit (27)
ruotsia saamea venäjää kirjoitti:
katson ainoastaan ukkolan kanavaa. yle voi nimensä vaihtaa ale kanavaksi niin alentavasti väheksyen suhtautuu pakko veron maksajiin
YLE:n uutis- ja ajankohtaisohjelmat ovat aivan eri tasolla kuin kaupallisilla kanavilla. Kyllä siellä pääsee ääneen mm. kaikkien eduskuntapuolueiden edustajat ja muutkin isommat ja pienemmä ryhmät.
tällä hetkellä avaan tv:n vain lauantailtaisin kun katson masked singerin.
Vierailija kirjoitti:
Minä katson suoratoistoja, mutta aina jokin käsityö kädessä. En osaa enää katsoa mitään ilman että kädet kävisi. Tylsistyn kuoliaaksi jos pitää vaikka perheen kanssa katsoa jokin elokuva. Vilkuilen koko ajan kelloa milloin elokuva loppuisi ja pääsisi siitä piinasta.
Sinun pitää katsoa semmoisia elokuvia mistä tiedät itse pitäväsi olipa ne historiallisia draamoja, komedioita, scifiä, kauhua, westerneitä, musikaaleja tai jotain muuta vastaavaa. Tietysti jos katsoo vain moneen kertaan uusittuja Bondeja, Uunoja ja Poliisiopistoja, niin ei ihme että tylsistyy. Joskus joku täysin tuntematon elokuva voi yllättää myönteisesti, vaikka siinä ei olisi mukaan ketään tunnettuja näyttelijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä katson suoratoistoja, mutta aina jokin käsityö kädessä. En osaa enää katsoa mitään ilman että kädet kävisi. Tylsistyn kuoliaaksi jos pitää vaikka perheen kanssa katsoa jokin elokuva. Vilkuilen koko ajan kelloa milloin elokuva loppuisi ja pääsisi siitä piinasta.
Sinun pitää katsoa semmoisia elokuvia mistä tiedät itse pitäväsi olipa ne historiallisia draamoja, komedioita, scifiä, kauhua, westerneitä, musikaaleja tai jotain muuta vastaavaa. Tietysti jos katsoo vain moneen kertaan uusittuja Bondeja, Uunoja ja Poliisiopistoja, niin ei ihme että tylsistyy. Joskus joku täysin tuntematon elokuva voi yllättää myönteisesti, vaikka siinä ei olisi mukaan ketään tunnettuja näyttelijöitä.
Yhtä tylsiä ne silti on. Joitain olen myöhemmin katsonut ja olen pitänyt, mutta se tekemättömyys tekee sen tylsäksi.
Ennen telkkarin katselu olikin mielenkiintosempaa. Kanavia oli 2 ja kanavat vaihdettiin telkkarissa olleista napeista. Kanavasurffailu oli tuntematon käsite.
Me kun ei katsota kesäisin TV:tä niin tässä syksyllä aina iltojen pimetessä opetellaan uudelleen ja taas kun lumet tulee, tuoden valoa ja pääsee liikkumaan luonnossa TV jää vähemmälle. Keväällä taas aikaa toljottaa TV:tä. Pidempää aikaa ei vielä kokeiltu olla ilman TV:tä mutta on kyllä kiva olla kesä luonnossa keksien muuta puuhaa.