Seinäjoen sairaalasta irtisanoutunut kymmeniä hoitajia
Onnea Seinäjoki.
Rokotepakko tulee ja väki vähenee. Nyt kymmenet rokotetut ja rokottamattomat ovat jättäneet uppoavan laivan.
Kannattaa lähteä ennen passipakkoa niin vielä riittää työpaikkoja muilta aloilta. Hetkenpäästä voi olla vähissä kaikki muut kuin hoitajan paikat.
Nostan teille hattua.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
on vain hienoa että rikolliset hoitajat häipyvät silmistäni!
Joudutko vielä kauan siellä olemaan?
Joo. Leikkaussalitpimintaa ajetahan alas nyt sen takia jotta hoitajat lähtee pois töistä. Rokotepakon tuleminen karkoottaa nyt ihan rokotettuja ja rokottamattomia hoitsuja
On siellä Pohjanmaalla outoa väkeä.
Mies käytti seksuaalisesti hyväkseen kahta lasta Etelä-Pohjanmaalla – oikeus: oli lapsille kuin isä https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008414154.html
Vierailija kirjoitti:
On siellä Pohjanmaalla outoa väkeä.
Mies käytti seksuaalisesti hyväkseen kahta lasta Etelä-Pohjanmaalla – oikeus: oli lapsille kuin isä https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008414154.html
Oliko se mies sairaanhoitaja?
Älkää levittäkö valheita. Siellä on kyse leikkausalien henkilöstön keskinäisistä väleistä. Ei mitään rokotevastaisten joukkopakoa. Lukekaa vaikka Ilkkapohjalaisesta.
Mä lähdin hoitotyöstä, ihan siitä syystä että liian vähän hoitajia, joutui jättämään vanhukset heitteille ja palkka liian pieni
Mun mielestä väärän tiedon levittämisestä netissä pitäisi rankaista.
Vierailija kirjoitti:
Onko "hoitaja" joku uusi silmäsairaus jota en tiedä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää levittäkö valheita. Siellä on kyse leikkausalien henkilöstön keskinäisistä väleistä. Ei mitään rokotevastaisten joukkopakoa. Lukekaa vaikka Ilkkapohjalaisesta.
Höpö höpö... Syynä on tämä rokotepassin tuleminen ja me äänestimme jaloillamme. Itse olen rokotettu, mutta vaihdoin alaa tukeakseni työkavereita.
Tuet irtisanoutumalla työkavereita? Onko samanlaisia tukijoita täällä lisääkin?
Minä olen vaihtanut alaa siis jo aiemmin, mutta uskon että irtisanoutumiset alalla lisääntyy väistämättä.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen vaihtanut alaa siis jo aiemmin, mutta uskon että irtisanoutumiset alalla lisääntyy väistämättä.
Seinäjoellako irtisanouduit?
joku viisas on todennut:
_
Jos rokote toimii ja suojaa ottajaansa, silloin ei tarvitse vaatia muita ottamaan rokotetta = olet siis suojassa.
_
Jos rokote ei toimi ja suojaa (kuten nyt siltä näyttää) on turha vaatia ketään ottamaan sitä.
_
Miksi siis ottaa sellaista, mistä ei ole mitään hyötyä kenellekään ja miksi ihmeessä tulee vaatia todistusta siitä, että et itseasiassa ole suojassa mistään.
Vierailija kirjoitti:
joku viisas on todennut:
_
Jos rokote toimii ja suojaa ottajaansa, silloin ei tarvitse vaatia muita ottamaan rokotetta = olet siis suojassa.
_
Jos rokote ei toimi ja suojaa (kuten nyt siltä näyttää) on turha vaatia ketään ottamaan sitä._
Miksi siis ottaa sellaista, mistä ei ole mitään hyötyä kenellekään ja miksi ihmeessä tulee vaatia todistusta siitä, että et itseasiassa ole suojassa mistään.
Mä en ymmärrä ihmisten asennetta. Jos rokote ei anna 100% suojaa, moni näköjään ajattelee sen olevan turha. Vaikka suoja olisi vain 10%, on se silti isompi kuin täysin ilman rokotetta. Tosiasiassa suoja on oikein hyvä, vaikka ei ihan täydellinen olekaan. Jos rokotettuna sairastuu koronaan, on todennäköistä että ilman rokotusta tauti olisi pahempi.
Hienoa hoitajat. Äänestäkää jaloillanne. Kyllä töitä teille muualtakin myös erialalta. Nostan teille hattua.
Kaikki vaan rokotuksille, ei se kipiää tee.
Kohta nimittäin alkaa tulemahan rumihia, ja paljon.
Joku vielä viisaampi totesi, että rokote vähentää sekä sairastumis- että tartuttamisriskiä. Väestötasolla tämä tarkoittaa sitä, että merkittävä osa väistää taudin kokonaan, ja loputkin sairastavat sen lievempänä.
Ymmärrän että rokotteen haittavaikutukset pelottavat ja että täysin terveenä se voi tuntua turhalta. Kyse on kuitenkin meidän kaikkien - myös niiden heikkojen ja hauraiden - terveydestä, taloudesta ja hyvinvoinnista. Yhteiskunnat toimivat vain, jos yksilöt pystyvät ajattelemaan oman etunsa lisäksi myös muita ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä väärän tiedon levittämisestä netissä pitäisi rankaista.
Todellakin!