Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko huomanneet lidlin vaatteista

Vierailija
07.02.2015 |

Oletteko huomanneet, että niissä olisi kokoeroja saman vaatekoon sisällä? Tarkoitan nyt vaikkapa sitä, että m-koon trikooneule sopii oikein hyvin, mutta m-koon villapaita onkin aivan liian pieni? Vai onko ne tasakokoisia?

Lähinnä vain mietin sitä, että oonko tosiaan laihtunut vai heittääkö vaatteiden koot noin paljon.. aikaisemmin xl-koko on ollut mulle pieni, joten en ole niitä sitten ostanutkaan. Nyt myynnissä oli edulliset leggarit, joten otin sellaiset, mutta xl-koko olikin ihan liian suuri. Housut roikkuivat mun päällä. Laihiksella kyllä oon ollut koko ajan tässä.

Että voinko onnitella itseäni painon laskemisesta vai onko todennäköisempi syy vaatekokojen heittelyt?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä on helvet.in isoja vaatteita. Vaikka ostaisin s-koon.

Vierailija
2/4 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoja kokoja nuo ainakin on. Ostin ihanat collegehousut isoon ruhoni kokoa L ja on ihan jätti-isot. Painan 100 kg eli m koko olis hyvin riittänyt. Kysymykseesi. Jos järjellä miettii niin tilaavat eri paikoista isoja vaate-eriä. Eli koot voi olla mitä vaan eri valmistajalla sattuu olemaan. Ei taida olla mitään lidlin omaa design mallistoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai ne koot heittelee kun ostetaan vaate-eriä mistä sattuu. Ei Lidl ole mikään muotitalo joka tekee malliatoja ja kaavoittaa itse vaatteet, vaan ostelee tukkueriä sieltä sun täältä.

Vierailija
4/4 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä taas liian pieniä. Mut lasten vaatteet on hhyvä ja kestäviä, niistä tosin otan yhden suuremman koon. Just ostettiin kommet farkut siniset, turkoosit ja persikanväriset 8,99. Hintaansa nähden mainiot, hyvin istuu ja saumat on suorassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan