Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko vyötärövyöt jo aivan out?

Vierailija
07.02.2015 |

Mitä mieltä olette vyötärövyön käytöstä esim. Tunikoiden kanssa?

Minulla on päärynävartalo, eli hartiat ei kummoiset, mutta leveä perse. Vyörärö on silmiinpistävän kapea ja rinnat suuret.

Rakastan pitää neuletakkeja, löysiä puseroita yms. Koska raskauksien jälkeen tullut aika paha etunahka-pussukka niin tiukat paidat eivät ole mieleeni.

Nyt kysynkin että käyttääkö kukaan enää vyötärövyötä korostamaan vyötärön kapeutta?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On out. Ollut jo pitkään. Käytä mieluummin empire- mallista yläosaa, pitkää neuletakkia ja tiukkoja housuja.

Vierailija
2/8 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

... Ja jos vyötärön kapeutta haluat korostaa, laita sen neuletakin päälle kapea nahkavyö. Ymmärsin että tässä tarkoitettiin sellaista leveää kuminauhavyötä. Ne on kyllä aika kauan olleet poissa. Ei kai kukaan silti estä käyttämään, jos itse tykkäät:)

T: 2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, kun v.1989 vyötärövyötä käytettiin toppatakinkin päällä Pieksämäellä :)

Vierailija
4/8 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset kapeat vyötärövyöt ovat tyylikkäitä ja piristävät monia asuja. Ne leveät mitä pidettiin suoraan rintojen alla ovat olleet out varmaan jo kohta 10 vuotta. :D Luulen, että tarkoitit ensimmäisen tyyppisiä. :)

Vierailija
5/8 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vyö vyötäröllä on ihan klassinen tyyli, ei se mene koskaan kokonaan pois. Vyön ulkonäkö vaihtelee. Ne kuminauhaiset leveät patellahirvitykset on olleet jo pitkään out, nyt käytetään kapeaa nahkaista esim. konjakin väristä. Kaupoissa näkyy myös edestä leveitä nyöreillä sidottavia kimonovöitä. Myös peplum-yläosia näkyy edelleen paljon.

2:n mainitsemaa empirelinjaa en itse ole pannut merkille. Toki moni suomalaisnainen sitä suosii, koska se korostaa rintoja ja piilottaa perseen.

Vierailija
6/8 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, itsellä myös jäänyt raskauksista vähän löysää mahaan, mutta ei ole tarvinnut koskaan peittää sitä erityisemmin kun tyylini on muutenkin sellainen simppeli; laadukkaat pillifarkut, leveä neule jne. Ei ole yhtään tiukkaa paitaa olemassa, myydäänkö sellaisia edes? Tiukkoja trikoopaitoja, ehkä?
Peplum on hyvä sulle! Ja sen voi hyvin pukea sen neuletakin alle. T: 2&3

Vierailija
7/8 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 08:04"]Muistan, kun v.1989 vyötärövyötä käytettiin toppatakinkin päällä Pieksämäellä :)
[/quote]
Näkee edelleen esim. Moskovan katukuvassa.

Vierailija
8/8 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman vartalotyypin mukaisesti pukeutuminen on aina 'in'. :) Kuten aiemmat vastaajat ovat jo kertoneet niin ohut nahkavyö on tämän hetken valinta vyöksi.