Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jotkut pystyy käymään töissä ja olemaan pirteitä flunssaisenakin?!

Vierailija
06.02.2015 |

Ihmettelen kun lähes jokainen kaveri käy töissä normaalisti ja näyttää jaksavan hyvin vaikka olisivat flunssassa. Jos muhun iskee flunssa niin se kestää vähintään sen 2 viikkoa, joista ensimmäisen viikon olen niin väsynyt ja kipeä etten pysty kunnolla käymään edes lähikaupassa tuossa 100m päässä. Eikä tarvi olla edes kuumetta että flunssa kaataa mut niin pahasti petiin että mistään ei tule mitään.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta ei ole koskaan mitattu kuumetta lääkärissä, jos siis olen siellä ollut flunssan takia. Sairaslomaa on tullut jos olen koennut sitä tarvitsevani.

Itse olen yleensä flunssassakin töissä. Päivän pärjää kyllä särkylääkkeellä ja töiden jälkeen sitten levätään.

Vierailija
2/11 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti joku lääkefirma keksii pian ihmepillerin joka parantaa flunssan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minsuta tuntuu usein siltä että oon kärsinyt niin paljon ja pahoja juttuja ettei se flunssa oikein tunnu missään. Tai tuntuu mutta semmosta pikkukärsimystä sietää niin hyvin ettei se haittaa. Sama kuin kauheat univelat, vuorokausien putkeen valvominen yms, joskus nuorena ne tuntui ihan hirveiltä, nykyään senkin olon sietää kun se on vaan semmosta pikkukärsimystä.

Vierailija
4/11 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flunssa ja sen oireiden voimakkuus on vähintään 50 prosenttisesti korvien välissä.

Vierailija
5/11 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä ei ehkä ole perussairautta jonka takia tavallinen flunssakin muuttuu rajuksi

Vierailija
6/11 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos iskee kunnon flunssa, en todellakaan voi mennä töihin tartuttamaan asiakkaita, joilla muutenkin on jo iän ja sairauksien puolesta huono vastustuskyky.

Vierailija
7/11 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jatkuvasti röhässä niin ei muu auta.

Vierailija
8/11 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo itellä myös joskus on aivan veto pois. Toisinaan sitten lievempänä. Mielellään sitten sairastan pois, hidastan tahtia ja pötköttelen kotona, enkä ota särkylääkettä ellei ole pakko. Haluan tietää oman "todellisen" kunnon, etten sairastu enempää tai tule jälkitauteja. Jäänyt vähän kammo, kun eräs tuttava kuoli sydänlihastulehdukseen. Oli ollut kipeänä, mutta lähtenyt liian aikaisin liikkeelle.

Vierailija
9/11 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oikeastaan koskaan ole edes mitään flunssia vaikka sairastan astmaa. Tänä talvena olin vuosiin kipeä, mut se olikin influenssa ja 40 asteen kuume neljän päivän ajan. 

Vierailija
10/11 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 23:20"]Jos iskee kunnon flunssa, en todellakaan voi mennä töihin tartuttamaan asiakkaita, joilla muutenkin on jo iän ja sairauksien puolesta huono vastustuskyky.
[/quote]

Sanoisit tuon mun pomolle! :(

Vierailija
11/11 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä mietin usein ihan samaa. Se eka viikko flunssassa on ihan helvettiä, pää on täynnä räkää ja huippaa niin kamalasti. Vavisuttaa ja mikään ei meinaa pysyä käsissä, joka paikkaan sattuu ja jomottaa. Vaikka vetäis sitä buranaa.
Kuumetta mulle ei nouse oikein koskaan...
Mun on kyllä pakko raahautua silloinkin töihin, omalla ilmoituksella ei saa olla pois eikä saikkua oo mulle koskaan myönnetty ilman kuumetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän