Mitä miehesi tekee, kun menet halaamaan ja kerrot kaipaavasi läheisyyttä?
Minun mieheni kääntyi sohvalla poispäin ja jatkoi kännykkäpelin pelaamista. Ei ollut kaukana että juoksee pois.
Mites teillä?
Kommentit (39)
Olen ollut mieheni kanssa 25 vuotta ja läheisyyttä on niin paljon, että siitä ei ole pulaa. Saatan halata miestäni kun hän tulee vastaan, saatamme istua sohvalla vierekkäin ja osin päällekkäinkin koska vain. Menemme myös nukkumaan lähes joka ilta samaan aikaan ja nukahdamme käsi kädessä, aamulla taas kaivaudumme toistemme kainaloon heti kun heräämme ja muuta tällaista ihan normaalia läheisyyttä on paljon. Valitsin mieheni huolella ja en edes ajatellut huolia huonoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Innostuu, hihkaisee ilahtuneena ja ajattelee heti että nyt makkariin.
Puhut asiasta kuin se olisi jotenkin huono juttu?
Olen eri mutta on se huono juttu jos nainen kaipaisi vain läheisyyttä ja siitä seuraa aina seksiä, halutti tai ei. Ensin tämä tappaa läheisyyden kun nainen ei enää tule lähelle ja sen jälkeen seksin. Mun neuvo on omasta kokemuksesta miehille että älä ala vongata joka kerta. Anna rakastavaa läheisyyttä ilman kourimisia ja vihjailuja.
Tämä!
Vierailija kirjoitti:
Heittää kännykän toiselle sohvalle ja alkaa pussata otsaa ja hivellä selkää. Sitten alkaa kysely, että haluanko jalkahierontaa, entä teetä tai suklaata, haluanko katsoa leffan viltin alla jne.
Harvoin kyllä joudun edes vihjata läheisyyden puutteesta. Mies on usein silittelemässä ja halailemassa muutenkin.
Ja sitten heräsit todellisuuteen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heittää kännykän toiselle sohvalle ja alkaa pussata otsaa ja hivellä selkää. Sitten alkaa kysely, että haluanko jalkahierontaa, entä teetä tai suklaata, haluanko katsoa leffan viltin alla jne.
Harvoin kyllä joudun edes vihjata läheisyyden puutteesta. Mies on usein silittelemässä ja halailemassa muutenkin.
Ja sitten heräsit todellisuuteen
Tasan ei käy onni parisuhdemarkkinoilla. Otan osaa.
Hän halaa kolmen sekunnin verran ja toteaa jotain ”no niin, onko meillä jotain ruokaa” tai ”no niin, eikös mennä katsoo uutisia”.
Tiedän, että hän rakastaa, mutta on vain tuollainen.
Halaa takaisin ja suutelee. Ottaa syliin/lähelle. Meillä on paljon läheisyyttä muutenkin, molemminpuolista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Innostuu, hihkaisee ilahtuneena ja ajattelee heti että nyt makkariin.
Puhut asiasta kuin se olisi jotenkin huono juttu?
Olen eri mutta on se huono juttu jos nainen kaipaisi vain läheisyyttä ja siitä seuraa aina seksiä, halutti tai ei. Ensin tämä tappaa läheisyyden kun nainen ei enää tule lähelle ja sen jälkeen seksin. Mun neuvo on omasta kokemuksesta miehille että älä ala vongata joka kerta. Anna rakastavaa läheisyyttä ilman kourimisia ja vihjailuja.
Tämä!
Niin tämä. Lukekaa miehet. Ja kiitos alkuperäisen kirjoittajalle naisen elämän tiivistämisestä.
Ootko ap kuullut koskaan Lolo Ferrarista jota kaikki miehet rakastivat?
Ja taas suominaiset ovat mollaamassa miehiä… N21
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan nämä jotkut naiset ovat valinneet itselleen epäsopivan miehen. Heidän oma valintansa on mennyt siis täysin pieleen ja se kertoo paljon heidän omastakin tasosta ja elämästä. Vain tyhmä jää huonoon suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan nämä jotkut naiset ovat valinneet itselleen epäsopivan miehen. Heidän oma valintansa on mennyt siis täysin pieleen ja se kertoo paljon heidän omastakin tasosta ja elämästä. Vain tyhmä jää huonoon suhteeseen.
No pitäisikö sitten katsoa peiliin? N21
Vierailija kirjoitti:
Eivät kaikki mollanneet, vaan vain muutamat. Muutamat yrittivät myös hieman neuvoa miten mies saisi naisensa onnellisemmaksi. Se ei ole mollaamista.
Taitaa yleensä hipsiä pelihuoneeseensa runkkaamaan teineille. Enkä edes vitsaile. Taitaa olla aika oikeasti erota
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No pitäisikö sitten katsoa peiliin? N21
Minulla on hyvä upea ihana mies ja peilistä katsookin onnellinen hymyilevä nainen. Jos joillakin ei ole samalla tavalla, niin silloin voi syyttää aika paljon itseään.
Halaa, ottaa kainaloon.
Ei ole koskaan kännykällä muutenkaan silloin, kun olemme yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Ootko ap kuullut koskaan Lolo Ferrarista jota kaikki miehet rakastivat?
Eikös rakkaus ja himo ole vähän eri asioita? En pyytänyt mieheltä seksiä, pyysin halausta. Vaikka olisin susiruma, kai nyt läheistään halata voi?
Toisaalta, ehkä ongelma onkin just tässä - miesten aivoitusten mukaan läheisyys = seksi. Sitä en edes yritä väittää, että mies haluaisi seksiä kanssani, ei missään tapauksessa. Luultavasti siis säikähti, kun tulin iholle, että vonkaan seksiä. Tämä oikeastaan selittää paljon eikä olisi tullut mieleenikään.
Aion erota kyllä, mutten voi lähteä heti. Taloudellisista syistä on pakko jaksaa vielä kesään asti, jotta saan maksettua yhden lainan pois ja säästettyä takuuvuokraan ym.
Mukava lukea noita kommentteja aidosti empaattisista miehistä ja toimivista parisuhteista! Jospa minuakin joskus vielä onnistaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laihduta.
Ehdit ennen minua. Ja totta puhut. Harva mies innostuu lihavasta naisesta. Ellei ole joku sairas fetissi…
Onhan teitä rumia moneen lähtöön. Ei kaikki ole aina painosta kiinni. Fetissejä on siis monenlaisia.
Tulisipa vaimo iholle noin...