Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita abeja, jotka jättää penkkarit väliin?

Vierailija
06.02.2015 |

Itse en ole menossa ensi viikolla penkkareihin. Piti oikeen erikseen käydä allekirjoittamassa joku lappukin, että en oikeasti ole osallistumassa... Tuntuu olevan jonkinlainen itsestäänselvyys. Minua kai pidetään nyt ihan outona.

En myöskään ole menossa abiristeilylle, koska en käytä alkoholia tai ole muutenkaan sellaista tyyppiä. Onko täällä muita tällaisia?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jätin kaikki väliin lukiossa. Mulla ei ollut juurikaan kavereita koulussa, joten seuraa ei olisi ollut, enkä pidä suurissa väkijoukoissa olemisesta, tanssimisesta, tälläytymisestä, huomion keskipisteenä olemisesta tai kovista äänistä. En myöskään juo alkoholia.  

Vierailija
2/17 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi eiiiiii :( Älä jätä väliin.

Kiusataanko sinua koulussa? Eikö ole kavereita? Ei edes yhtä? Se on tietenkin ikävää jos niin on, mutta polttarit on ihan mahtava koko luokan ja koulun ja paikkakunnan abien "juttu". Kadut jos et osallistu, koska siellä on aidosti hauskaa ja mahtava fiilis. Vaikka olisitkin ns. syrjitty, niin penkkarit on siitä huolimatta mainio tilaisuus tutustua muihin samanikäisiin ja löytää kamujakin. Risteilylle on toki mälsää lähteä jos ei ole kamuja, mutta uskallusta peliin vain. Alkoholin kanssa kun ei ole tod mikään pakko läträillä. Mene ihmeessä mukaan ja nauti tunnelmasta - se on aidosti iso "aikuistumisriitti".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 05:17"]Voi eiiiiii :( Älä jätä väliin.

Kiusataanko sinua koulussa? Eikö ole kavereita? Ei edes yhtä? Se on tietenkin ikävää jos niin on, mutta polttarit on ihan mahtava koko luokan ja koulun ja paikkakunnan abien "juttu". Kadut jos et osallistu, koska siellä on aidosti hauskaa ja mahtava fiilis. Vaikka olisitkin ns. syrjitty, niin penkkarit on siitä huolimatta mainio tilaisuus tutustua muihin samanikäisiin ja löytää kamujakin. Risteilylle on toki mälsää lähteä jos ei ole kamuja, mutta uskallusta peliin vain. Alkoholin kanssa kun ei ole tod mikään pakko läträillä. Mene ihmeessä mukaan ja nauti tunnelmasta - se on aidosti iso "aikuistumisriitti".
[/quote]
Polttarit????

Vierailija
4/17 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en osallistunut myöskään penkkareihin vuonna 01, enkä abiristeilylle ja vanhojen tanssitkin jätin väliin.

Vierailija
5/17 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 22:32"]

Pääsin ylioppilaaksi vuonna 2004, en osallistunut penkkareihin enkä abiristeilyllä, en myöskään vanhojen tansseihin. Ei vain kiinnostanut. Varsinkin vanhojen tanssit ällötti, se oli jo silloin jo kauheaa kilpavarustelua pukujen ja meikkien kanssa.

[/quote]tanssin vanhat vuonna 97. Minusta oli kiva, mutta paine puvuista meikista ja tukasta oli moinenen....onneksi vanhemmilla olivaraa. Mita tapahtuu suomessa koyhemmille perheille? Teini ei voi osallistua? Koskaan aiemmin ei ole tullut mieleen , kunnes itsesta tuli vanhempi....neljalle. parin vuoden paasta ensimmaiselle auto....mietityttaa kolmelle seuraavalle sen.osto.....toivottavasti toita riittaa edelleen.

Vierailija
6/17 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInun poikani, joka on nyt abi. Ei aio osallistua mihinkään rientoihin, hänkään ei käytä alkoholia. Yritin vielä vedota, että penkkareista jää kiva muisto, vaikka ei mitään joisikaan. Hän vain tuumi, että "viettää hauskaa omalla tavallaan mielummin". Heillä on useamman hengen peliporukka, kokoontuvat siis keskenään. Suurin osa ei taida juoda mitään ja nekin, jotka jotain ottavat, juovat vain sen pari saunaolutta.

Vierailija
7/17 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin aikoinani penkkareissani, mutta minnekään risteilyllä minua ei olisi saanut kirveelläkään. Hyi hitto.

Vierailija
8/17 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 17:10"]

MInun poikani, joka on nyt abi. Ei aio osallistua mihinkään rientoihin, hänkään ei käytä alkoholia. Yritin vielä vedota, että penkkareista jää kiva muisto, vaikka ei mitään joisikaan. Hän vain tuumi, että "viettää hauskaa omalla tavallaan mielummin". Heillä on useamman hengen peliporukka, kokoontuvat siis keskenään. Suurin osa ei taida juoda mitään ja nekin, jotka jotain ottavat, juovat vain sen pari saunaolutta.

[/quote]

Jos olisin koskaan ollut kiinnostunut seurustelusta tai muusta sellaisesta, niin poikasi kuulostaisi juuri sopivalta minulle. T: AP

Vierailija
9/17 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vuonna -10 ollut penkkareissa enkä abiristeilyllä. En ole absolutisti, mutta todella huono juomaan, tosiaan se yksi tai kaksi riittää mulle oikein hyvin. En viihdy tilanteissa tai seurassa, jossa on huomattavasti minua humaltuneempaa väkeä, joten olen todennut että helpommalla pääsee (ihan jo hermojenikin takia) kun ei mene ehdoin tahdoin paikalle.

Pidettiin kavereiden kanssa oma abiristeily: mentiin tylsinä syömään ja leffaan.

Vierailija
10/17 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska kuulla, ap :) Oikein kiva nuorimies onkin. Lukee paljon, lenkkeilee ja käy salilla. Tykkää pohdiskella filosofisia ja eettisiä kysymyksiä ja on hyvää keskusteluseuraa jopa äidilleen :D Seurustelee myös tytön kanssa, joka ei juo mitään, eli kaikki tuntuu olevan hyvin. 2

Vierailija
11/17 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en myöskään juo enkä yhdelläkään risteilyllä olluy lukiossa mutta penkkareihin osallistuin enkä kyllä kadu :) ja ihan täysin selvänä.

Vierailija
12/17 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lukiossa ei edes ole penkkareita kun on aikuislukio :(

Vierailija
13/17 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita abeja, jotka eivät juo lainkaan?

Vierailija
14/17 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin penkkareis '11 eikä meiä rekas juonut ku muutama tyyppi. Rehtori uhkasi, että jää lakki saamatta jos juo

Vierailija
15/17 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin ylioppilaaksi vuonna 2004, en osallistunut penkkareihin enkä abiristeilyllä, en myöskään vanhojen tansseihin. Ei vain kiinnostanut. Varsinkin vanhojen tanssit ällötti, se oli jo silloin jo kauheaa kilpavarustelua pukujen ja meikkien kanssa.

Vierailija
16/17 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole, järkyttävää lukea tuollaista. Ei todellakaan ole pakko osallistua.

Vierailija
17/17 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin pankkarit ja abiristeilyn väliin 2000-luvun alussa. Mun sosiaalinen elämä oli täysin lukion ulkopuolella eikä mua kiinnostanut siellä muu kuin koulunkäynti ja sekin vain nipin napin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi