Lue keskustelun säännöt.
Onko teillä jotain makeaa aina kaapissa?
17.11.2021 |
Minä olen löytänyt suklaarusinat. Otin niitä äsken pari kourallista, nam!
Mitä teillä on kaapissa?
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kuten meillä on suvussa todettu, aina pitää olla varautunut maailmanloppuun, tai ainakin siihen, että nettipankki on jumissa.
Mies syö nuo suklaapatukat talven aikana, ehkä. En niin kiinnitä huomiota, kun en noita itse syö. Jos olisi tuplaa, niin niitä söisin.
Ne suklaalevyt menee siis enimmäkseen jouluna rocky roadeihin, ja niistä menee iso osa joululahjoiksi. Vaahtokarkit menee varmaan niihin myös. Samoin niitä kuivattuja omenoita voisi laittaa.
Sokeria kuluu mitä kuluu, leivon paljon, ja joulu-tammikuussa on kaikkien syntymäpäivät joulun lisäksi, tarkoittaa 6x täytekakku/mutakakku, johan niihin menee aika paljon sokeria. Fariinisokeri on kakkujen päälle kinuskiin. Sokeria menee myös raparperisimaan, jota teen jouluksi. Hillosokerit menee niihin hilloihin, niit syödään lettujen ja pannukakun kanssa koko lopputalvi ja varmaan riittäävät ensi kesään asti.
Kun perheessä on 4 teiniä, niin siinä on äkkiä kadonnut joku sokerikorppupussillinen parempiin suihin, kun olen ollut pari päivää työmatkalla. Suklaalevitteet ajaa samaa asiaa, kun ei ole äiti kertomassa, mitä syödä aamupalaksi, niin paahtoleipä+suklaalevite toimii. Kaakaon kanssa :-D
Ainorasiallinen menee kerralla, kun tämä perhe syö jäätelöä. Tuutit on ostettu kesän loppu-alesta, niitä saa syödä koulusta tullessa. On ne jouluun mennessä syöty pois.
Noi kuivatut luumut on itseasiassa ainoat, jolle ei ole suunnitelmaa olemassa. Ne tuli koululaisten ruokakassien mukana etäkoulun aikaan, ja on näköjään vaan unohtuneet tuonne hyllyyn.