Pienet luomurinnat on just parhaat.
t. mies
"Rintaimplanttien suosio on suorastaan räjähtänyt käsiin. Ne halutaan entistä suurempina"
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/90cce496-c153-47d6-bd2c-82e75e7b7890
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Tuotanto on mieltynyt kuvapätkissä Virtahepoon ja v.... sanan hokemiseen edelleen. Vaihtelua tuotanto pliis.
Kyllä nyt tuotanto voisi nostaa tasoa ja häätää hepo ulos.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti löysät naisen jonka vartalo on just sun makuun. Mun mies tykkää mun isoista luomurinnoista. Parasta on kun oma puoliso on mahdollisimman paljon mieleinen <3
No eihän se voi sulle sanoa, että tykkäis pienemmistä.
Miksi sitä "luomua" pitää aina korostaa 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti löysät naisen jonka vartalo on just sun makuun. Mun mies tykkää mun isoista luomurinnoista. Parasta on kun oma puoliso on mahdollisimman paljon mieleinen <3
Miksi sitä "luomua" pitää aina korostaa 😂
Moni ruma luomuämmä ei tiedä mitä sen mies siitä oikeesti ajattelee ja puhuukin kavereilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitä "luomua" pitää aina korostaa 😂Moni ruma luomuämmä ei tiedä mitä sen mies siitä oikeesti ajattelee ja puhuukin kavereilleen.
Moni nainen on aika ruma sisältä 🙄
Tuotanto on mieltynyt kuvapätkissä Virtahepoon ja v.... sanan hokemiseen edelleen. Vaihtelua tuotanto pliis.