Pienet luomurinnat on just parhaat.
t. mies
"Rintaimplanttien suosio on suorastaan räjähtänyt käsiin. Ne halutaan entistä suurempina"
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/90cce496-c153-47d6-bd2c-82e75e7b7890
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Tuotanto on mieltynyt kuvapätkissä Virtahepoon ja v.... sanan hokemiseen edelleen. Vaihtelua tuotanto pliis.
Kyllä nyt tuotanto voisi nostaa tasoa ja häätää hepo ulos.
Pekka ja Ville jatkoon. Muut kaksi kotiin tai jonnekin kapakkaan.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti löysät naisen jonka vartalo on just sun makuun. Mun mies tykkää mun isoista luomurinnoista. Parasta on kun oma puoliso on mahdollisimman paljon mieleinen <3
No eihän se voi sulle sanoa, että tykkäis pienemmistä.
Miksi sitä "luomua" pitää aina korostaa 😂
Ei ole kuvottavampaa kuin tuo virtahepo (sori oikeat hevot).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti löysät naisen jonka vartalo on just sun makuun. Mun mies tykkää mun isoista luomurinnoista. Parasta on kun oma puoliso on mahdollisimman paljon mieleinen <3
Miksi sitä "luomua" pitää aina korostaa 😂
Moni ruma luomuämmä ei tiedä mitä sen mies siitä oikeesti ajattelee ja puhuukin kavereilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitä "luomua" pitää aina korostaa 😂Moni ruma luomuämmä ei tiedä mitä sen mies siitä oikeesti ajattelee ja puhuukin kavereilleen.
Moni nainen on aika ruma sisältä 🙄
Tuotanto on mieltynyt kuvapätkissä Virtahepoon ja v.... sanan hokemiseen edelleen. Vaihtelua tuotanto pliis.