miksi briteillä on niin huonot hampaat?
Miksi? Aina kun näkyy joku ohjelma, kaikiloa on ihan vinot ja mustat hampaat?:D
Kommentit (21)
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 10:44"]Ja pääasiassa helvetin rumia ovat
[/quote]
varsinkin naiset. Kaikki pukeutuvat ja meikkaavat vähän huoramaisesti:D
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 10:44"]Ja pääasiassa helvetin rumia ovat
[/quote]
ne hampaat vaikuttaa niin paljon ulkonäköön...
Hoitamattomat hampaathan on terveysriski, kuoleeko siellä sit enemmän ihmisiö hampaiston ongelmiin?
Suolainen merellinen ilmasto kuluttaa heidän hampaistaan kiilteen pois, jolloin hampaat muuttuvat mattapintaisiksi ja tummiksi.
Infektioita hampaissa, se olisi korjattavissa esim. vetyperoksidilla. Mutta tietysti mikäli hampaat ovat huonossa kunnossa, ei muukaan elimistö ole hyvässä kunnossa.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 11:26"]Ihan telkkarista näit ja päättelit että näin on koko kansakunnalla?
[/quote]
en ole missään nähnyt vielä että kenelläkään olisi ollut hyvät hampaat...
Se johtuu siitä kun katselee vaan telkkua eikä käy itse paikanpäällä. Samanlaisia sohlohampaita on suomessakin.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 11:27"]Se johtuu siitä kun katselee vaan telkkua eikä käy itse paikanpäällä. Samanlaisia sohlohampaita on suomessakin.
[/quote]
no vertaappa suomalaista ohjelmaa brittiläiseen niin huomaat, että suomalaisilla on paljon paremmat hampaat. oon mää joskus käyny paikanpäälläkin..
Briteistä en tiedä, minusta niillä on ihan kohtuulliset hampaat, mutta olettekos nähneet japanilaisten hampaita?? Hyi, miten vinoja, ruskeita, töröjä ja muuten vaan keltaisi niiden hampaat ovat. Ja olen ollut aika paljon tekemisissä japanilaisten kanssa. Asunut muutaman kanssa samassa asunnossa ja viettänyt heidän kanssa aikaansa. Ei siinä muuten, mutta kun ovat niin muka niin hygieenisiä ja siistejä olevinaan, niin eivät näe malkaa omassa silmässä (tai suussa paremminkin).
No ettekai te vertaa johonkin jenkkien valkaistuihin ja laminoituihin hampaisiin? Briteillä EI ole huonot hampaat, toki on tummentuneita varmasti kolmekymppisestä ylöspäin runsaan TEEN litkimisen vuoksi mutta tummentumat ei tarkoita että hampaat on huonot. Vinous ei myöskään tee hampaita huonoksi.
Jenkeillä on oikeasti paljon huonommat hampaat jos katsotaankin reikien ym. oikeiden ongelmien määrää.
No ei mun käsityksen mukaan kyllä ole briteillä sen huonommat hampaat kuin muillakaan. Aika iso otos on tullut käytyä läpi, ja ihan tavalliset hampaat on useimmilla. Ehkä alaluokalla saattaa olla huonot hampaat, mutta tavallisilla työssäkäyvillä ihmisillä on hammashuolto kunnossa.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 11:38"]No ettekai te vertaa johonkin jenkkien valkaistuihin ja laminoituihin hampaisiin? Briteillä EI ole huonot hampaat, toki on tummentuneita varmasti kolmekymppisestä ylöspäin runsaan TEEN litkimisen vuoksi mutta tummentumat ei tarkoita että hampaat on huonot. Vinous ei myöskään tee hampaita huonoksi.
Jenkeillä on oikeasti paljon huonommat hampaat jos katsotaankin reikien ym. oikeiden ongelmien määrää.
[/quote]
no rumat ehkä oikea sana..
Tiedä hampaista, mutta brittinaisen tunnistaa aina. (ulkonevat mulkosilmät)
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 11:38"]Vinous ei myöskään tee hampaita huonoksi.
[/quote]
Kyllä se vaan tekee. Sinne vinon hampaan alle kertyy kuonaa jota ei normaali pitkähammasbritti jaksa harjata pois. Tuloksena reikiintyminen, ienten puhki mädäntyminen ja ennenaikainen kuolema.
Siellä myös syödään niitä Lontoon rakeita, ei ihmekään, jos hampaita ottaa hermoon.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 11:52"]http://www.hs.fi/terveys/a1405217495010
[/quote]
niih,olinko väärässä?
-ap
Samaa olen ihmetellyt. Onkohan niillä perimässä jotain, eikä varmaan mitään yleistä hammashoitoa?