Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllästynyt olemaan Jännänainen

Vierailija
17.11.2021 |

Aina sama vastaus, kun kysyn miehiltä, että mihin hän minussa kiinnostui? No, kun olet sellainen ”kokeneen” ja ”jännittävän” oloinen. Niin ja se siis jotenkin näkyy esim. kuvistani. Nuorena ehkä hauskaa, mutta ei jaksais näin yli nelikymppisenä enää olla mikään Jännänainen.

Voihan olla, että olenkin Jännis. Diagnosoitu epävakaa ym. mutta, ei kovin mairittele tuollaiset ”kokenut” ja ”jännittävän oloinen”.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna pilluu

Vierailija
2/22 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna pilluu

Sepä juuri. Minut nähdään aina seksuaalisessa valossa, vaikka kuinka olisi siivot kuvat ja itse ajattelisin, ettei kuvassa ole mitään seksiin liittyvää. Jotenkin vain aina miehillä tulee minusta heti seksuaaliset asiat mieleen. Sekin voi olla aika kyllästyttävää.

-Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna pilluu

Sepä juuri. Minut nähdään aina seksuaalisessa valossa, vaikka kuinka olisi siivot kuvat ja itse ajattelisin, ettei kuvassa ole mitään seksiin liittyvää. Jotenkin vain aina miehillä tulee minusta heti seksuaaliset asiat mieleen. Sekin voi olla aika kyllästyttävää.

-Ap

Jos olet kyllästynyt seksiin niin sittenhän sulla ei ole mitään odotuksia sen suhteen? Anna säälipillua ja pelastat sillä monen miehen päivän, vuoden, loppuelämän.

Vierailija
4/22 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otatko àhŧériíŋ?

Vierailija
5/22 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oppia ja ikä kaikki. Ehkä pitäisi palata lakotojen aikaa😉

"Neitsyet ja naimattomat tytöt olivat lakotojen keskuudessa korkealle arvostettuja. He vannoivat koskemattomuuttaan erityisillä neitsyttulilla, joita poltettiin yleisissä seremonioissa.[31] Jos joku tiesi tytön valehtelevan, hänet oli mahdollisuus osoittaa huijariksi. Monet nuoret lakotamiehet keräsivät naiskokemuksia ja kirjoittivat valloittamistaan tytöistä ivalauluja, joita laulettiin leirinuotiolla.[31] Sukulaiset pyrkivät suojelemaan parhaansa mukaan nuoria tyttöjä turhan innokkailta ihailijoilta. Eräs keino estää liian varhaiset suhteet oli sitoa yön ajaksi tytön jalat toisiinsa kiinni."

mies53v

Vierailija
6/22 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna pilluu

-Ap

Jos olet kyllästynyt seksiin niin sittenhän sulla ei ole mitään odotuksia sen suhteen? Anna säälipillua ja pelastat sillä monen miehen päivän, vuoden, loppuelämän.

Nuorempana annoin säälistä joskus, kun joku oikein vetoavasti pyysi ja oli puutteessa/ei saanut koskaan.

-Ap

Vierailija
7/22 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otatko àhŧériíŋ?

Saatan ottaa jos mies oikein haluaa tai jos minulla tekee sitä mieli. Jos mies on sellainen, josta itse olen tosi kiinnostunut niin annan.

-Ap

Vierailija
8/22 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva tai en usko

Vierailija
9/22 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole jännä, olet työväenluokkaa!

Vierailija
10/22 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuva tai en usko

Katso peilistä omaa kuvaasi

-Ap-

Vierailija
11/22 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole jännä, olet työväenluokkaa!

En ole työväenluokkaan kuuluva.

-Ap

Vierailija
12/22 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan lipittänyt toisen naisen pimppukkaa?

Vierailija
13/22 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan sama ongelma. Tinderissäkin sain todella paljon tykkäyksiä, mutta ne koututetut miehetkin alkoivat heti ehdotella. Viimeksi eilen työtuttu pyysi treffeille. En tiedä mikä mussa kiehtoo...

Vierailija
14/22 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytät siltä mikä olet

Vierailija
15/22 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liian kuuma. Otan osaa. :D

Vierailija
16/22 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ihan sama ongelma. Tinderissäkin sain todella paljon tykkäyksiä, mutta ne koututetut miehetkin alkoivat heti ehdotella. Viimeksi eilen työtuttu pyysi treffeille. En tiedä mikä mussa kiehtoo...

Varmaan susta loistaa helpon kaadon mahdollisuus. Tuota yrittää moni käyttää hyväkseen.

mies53v

Vierailija
17/22 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko helpompi vaikeuttaa antamista kuin löytää parempia miehiä?

Vierailija
18/22 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatskatut jännä naiset on just parhaita!

Vierailija
19/22 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääli.

Vierailija
20/22 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudu eri tavalla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme